اخبار فرش ماشینی

بزرگترین کارخانه تولید نخ جراحی خاورمیانه در تفت افتتاح شد

 

بزرگترین کارخانه تولید نخ جراحی خاورمیانه در تفت افتتاح شد

بزرگترین کارخانه تولید انواع نخ جراحی در خاورمیانه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی سفید کوه شهرستان تفت به بهره برداری رسید.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، بزرگ‌ترین کارخانه تولید انواع نخ جراحی در خاورمیانه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد، معاون برنامه ریزی استاندار، امام جمعه و فرماندار تفت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز به بهره برداری رسید.

شریف فرد مدیر عامل این مجتمع صنعتی، ضمن خیر مقدم به حضور معاون وزیر و استاندار یزد گفت: کارخانه تولید تجهیزات پزشکی درمان پویش با فضای کیلینروم ۵ هزار متر مربع مشغول به تولید انواع نخ جراحی است و این کارخانه ظرفیت تولید دیگر تجهیزات پزشکی مانند کانال‌های هالوژنی، شریانی، جریانی و ولیمی، تجهیزات پلیمری پزشکی و مواردی از این قبیل را دارد.

وی افزود: هدف نخست برای راه اندازی این واحد تولیدی اشتغال زایی و سپس تامین نیاز بازار داخلی و بازار کشورهای منطقه خاورمیانه و همسایه ایران می‌باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شریف فرد با بیان اینکه سرانه استفاده از نخ بخیه در کشور ۱. ۳ است، گفت: با احتساب جمعیت ۷۵ میلیون نفری کشور ما، سالیانه قریب ۱۰۰ میلیون نخ بخیه در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این مجموعه قابلیت پاسخگویی به ۱۵ درصد از نیاز‌های کشور را دارد ولی با همه این اوصاف تمام تولیدی که در کشور انجام می‌شود هنوز جوابگوی نیاز داخل نیست.

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات پزشکی درمان پویش افزود: ما بقی نیاز کشور از واردات تامین می‌شود که اغلب مواردی وارداتی از لحاظ کیفیت نامطلوب هستند و مشکلات عمده‌ای را برای بیماران پیش می‌آورد.

وی با بیان اینکه این کارخانه بزرگ‌ترین کارخانه تولید انواع نخ جراحی در خاورمیانه است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ فرصت شغلی عمدتا برای بانوانی که تحصیلات متوسطه به بالا دارند ایجاد شده و در صورتی که همکاری‌ها و پشتیبانی برای توسعه این مجموعه انجام شود، قابلیت استفاده از ۴۵۰ نیروی جوان در این کارخانه وجود دارد.

گفتنی بزرگترین کارخانه تولید نخ جراحی خاورمیانه تحت عنوان شرکت تجهیزات پزشکی «درمان پویش» در شهرک صنعتی سفید کوه شهرستان تفت به بهره برداری رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×