اخبار نساجی

بن بست مالی آمریکا مهمترین عامل تاثیر گذار بر بازار جهانی طلا

 

بن بست مالی آمریکا مهمترین عامل تاثیر گذار بر بازار جهانی طلا

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بن بست مالی آمریکا طی هفته های آینده مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت جهانی طلا خواهد بود .

به نقل از کیتکو ، قیمت جهانی طلا در ماههای اخیر بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۵۰ دلار در هر اونس در نوسان بوده است و به نظر می رسد طی هفته های آینده نیز این روند ادامه داشته باشد .

براساس این گزارش، سرمایه گذاران بین المللی و فعالان بازار طلا توجه ویژه ای به تحولات مربوط به بن بست مالی آمریکا و مذاکرات کنگره و دولت واشنگتن دارند .

این گزارش می افزاید، مذاکرات نمایندگان کنگره و دولت آمریکا برای پایان دادن به بن بست مالی تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اگر دولت و کنگره آمریکا نتوانند به توافق نهایی در این خصوص دست یابند اقتصاد این کشور بار دیگر با رکود روبه رو خواهد شد و هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد دلار بر اقتصاد آمریکا تحمیل خواهد شد .

به نقل از این پایگاه خبری، بی شک تحولات مربوط به بن بست مالی آمریکا تاثیر زیادی بر بازار جهانی طلا خواهد داشت . اگر بن بست مالی آمریکا ادامه یابد و این مساله منجر به کاهش شدید ارزش دلار شود تقاضا برای خرید طلا در بازارهای بین المللی به شدت افزایش خواهد یافت .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت جهانی طلا تا هفته های آینده بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×