اخبار نساجی

بهای جهانی طلا بالا رفت

 

بهای جهانی طلا بالا رفت

بهای جهانی طلا روز سه شنبه همراه با افزایش شاخص بازارهای سهام و بهای دیگر کالاها افزایش یافت، زیرا پیش بینی شد، سیاستگذاران کشورها از آمریکا تا چین، در راستای تقویت رشد اقتصادی گام بردارند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، آمارهای اقتصادی ماه مه (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) نشان دهنده کاهش سرعت رشد اقتصادی در امریکا، اروپا و چین بود.

بهای طلا برای تحویل فوری در ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح روز سه شنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن ۳/۰ درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۶۲۳ دلار و ۶۸ سنت در هر اونس رسید.

بهای تحویل فوری طلا امروز در ساعت ۹ و ۵۶ دقیقه صبح امروز در بازار سنگاپور یک هزار و ۶۲۲ دلار و ۷۸ سنت بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ثبت سفارش کارخانه های آمریکایی در ماه مه به طور غیر منتطره ای برای دومین ماه متوالی کاهش یافت، آن هم در شرایطی که افزایش اشتغال نیز در این کشور در ماه مه کمتر از سطح انتظار بود.

‘جیمز استیل’ تحلیلگر بانک اچ.اس.بی.سی آمریکا گفت: ‌قیمتهای طلا ممکن است تحت تاثیر تقاضای چین برای طلا قرار گیرد.

وی افزود: توانایی چین در ادامه دادن به واردات طلا با توجه به این که اقتصاد این کشور علایمی دال بر کاهش سرعت رشد از خود نشان داده است،‌ تعیین کننده می باشد.

این تحلیلگر اظهار داشت:‌ سیاستهای پولی انبساطی و بیشتر شدن پول در دسترس بانکها برای دادن وام نیز ممکن است تاثیر ضمنی مثبتی روی قیمت طلا داشته باشد.

بهای طلا برای تحویل در ماه اوت (۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور) روز سه شنبه در بازار کامکس نیویورک ۷/۰ درصد بالا رفت و به یک هزار و ۶۲۴ دلار و ۸۰ سنت در هر اونس رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×