اخبار نساجی

تامین بنزین مسافران نوروزی درمناطق پرسفر

 

تامین بنزین مسافران نوروزی درمناطق پرسفر

تهران – مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از پیش بینی ذخیره سازی سوخت در مناطق پرسفر با تراکم مسافر درایام نوروزی خبرداد .

به گزارش بی باک به نقل از ‘جلیل سالاری’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار کرد: بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در سفرهای نوروزی به طور کامل تامین شده است و هیچ گونه کمبود بنزین و گازوئیلی برای عرضه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از چهار هزار و ۸۰۰ جایگاه عرضه بنزین، گازوئیل و گاز طبیعی فشرده (سی.ان.جی) در سراسر کشور فعال است ، افزود: از ۲۵ اسفند جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده گروه های سیار بازرسی و نظارت در سطح مناطق ۳۷ گانه شرکت پخش فرآورده های نفتی فعال خواهند بود که بازرسی و نظارت بر عملکرد جایگاه ها عهده دار خواهند بود.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه بازرسان به خدمات رسانی و اطلاع رسانی نیز می پردازند، افزود: آنها با هرگونه تخلف در فروش فرآورده‌های نفتی و به ویژه بنزین و گازوئیل برخورد می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تجهیز تمامی انبارهای بنزین و گازوئیل را یادآور شد و افزود: تمام تلاش ها برآن است تا درحوزه عرضه خدمات رسانی به مردم و بازرسی ، وضعیت عملکرد جایگاه ها و امکانات آنها را مدیریت کرد تا پاسخگوی تقاضای مسافران نوروزی باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×