اخبار نساجی

تامین مواد اولیه صنایع نساجی با توجه به امکانات موجود انجام می شود

 

تامین مواد اولیه صنایع نساجی با توجه به امکانات موجود انجام می شود

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پیگیری تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش این صنعت با درنظر گرفتن امکانات و شرایط کشور در حال انجام است.

ˈمحسن صالحی نیاˈ، به مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: حل مسائل این واحدها با سیستم بانکی درحال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم به نتایج مثبتی در این خصوص دست پیدا کنیم.

وی این توضیح را نیز داد که رفع مشکلات واحدهای تولیدی برحسب درخواست بنگاه ها، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تا حصول نتایج لازم دنبال می شود.

صالحی نیا همچنین گفت: پیش نویس لایحه بازسازی و نوسازی صنایع چرم، محصولات چرمی و کفش نیز تهیه شده که از طریق کارگروه حمایت از تولید در حال پیگیری است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، به تهیه و تدوین سند راهبردی استراتژی صنایع نساجی، چرم، کفش و پوشاک کشور اشاره کرد و گفت: این سند با همکاری کلیه صاحب نظران و تشکل های ذیربط و همسو با اهداف و سیاست های کلی سند چشم انداز ۲۰ ساله آماده شده و در دست پیگیری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×