اخبار نساجی

تحویل آپارتمان های پیش ساخته به متقاضیان مسکن مهر

 

تحویل آپارتمان های پیش ساخته به متقاضیان مسکن مهر

تهران – مجری صنعتی سازی مسکن ، وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از تحویل قریب الوقوع آپارتمان های فاز دوم صنعتی سازی مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط در استان تهران خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از روابط عمومی مدیریت پروژه های ساختمانی ایران(مپسا)، مدیر عامل مپسا با بیان اینکه بیش از ۵ هزار واحد مسکونی مهر با ۱۰ نوع فناوری نوین ساختمانی در شهر جدید پرند ساخته شده است، گفت: در این پروژه هم اکنون مراحل ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی عبور کرده و بعد از پایان عملیات تجهیز خدمات زیر بنایی، واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

‘علی آزاد’ تصریح کرد: بیش از ۲۰ تولیدکننده قطعات پیش ساخته مسکن اوایل امسال موفق شدند فاز اول صنعتی سازی مسکن مهر را در فاز ۳ شهر جدید پرند با تحویل ۱۱۰۰ واحد مسکونی، به اتمام برسانند و هم اکنون، این پیمانکاران در فاز ۵ پرند، دومین پروژه بزرگ صنعتی سازی مسکن مهر را با ظرفیت ۵ هزار و ۴۲۴ واحد مسکونی به آستانه تکمیل و بهره برداری رسانده اند.

این مسئول دولتی صنعتی سازی مسکن با تاکید بر پیشرفت سریع طرح صنعتی سازی مسکن در کشور، گفت: در حالیکه این طرح به همت دولت نهم و دهم آغاز شد، اما خیلی سریع، توسعه پیدا کرد به طوری که هم اکنون سرعت ساخت و ساز پیمانکاران صنعتی ساز در فاز ۵ شهر جدید پرند، به دو برابر آنچه در فاز ۳ این شهر احداث شده، افزایش یافته ؛ این در حالی است که حجم ساخت و ساز در فاز دوم صنعتی سازی ۵ برابر فاز اول بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل مپسا اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۱، کارخانه های تولید قطعات پیش ساخته مسکن بتوانند با دریافت پروژه های جدید از وزارت راه و شهر سازی، مصالح لازم را برای اجرای شیوه های نوین سریع سازی مسکن در نقاط مختلف کشور، در دسترس سازندگان قرار دهند.

مپسا از شرکت های وابسته به ایدرو – سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است- که اوایل سال ۸۸ بعد از مصوبه نمایندگان ویژه رییس جمهور مبنی بر راه اندازی کارخانه های صنعتی سازی مسکن ، از طرف دولت مسئول اجرای طرح صنعتی سازی مسکن شد.

به همت این شرکت، تاکنون بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی مهر با استفاده از فناوری های نوین ساختمانی، احداث شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×