اخبار نساجی

تخلف بانک مرکزی غیر قابل چشم پوشی است

تین نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون، درآمدهای حاصل از فروش نفت باید به حساب خزانه دولت واریز شود ولی در نهایت شگفتی بخشی از این درآمدها از حساب بانک مرکزی سر درآورده که تخلفی فاحش از سوی دولت است.

مهرداد بائوج لاهوتی  با اشاره به برداشت غیر قانونی بانک مرکزی از حساب بانک‌ها افزود: گزارش برداشت بانک مرکزی از حساب برخی بانک‌ها اخیرا در صحن علنی مجلس قرائت شد که مورد انتقاد برخی نمایندگان ملت قرار گرفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس قانون، درآمدهای حاصل از فروش نفت باید به حساب خزانه دولت واریز می شد که تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است و بخشی از آن ارقام به حساب بانک مرکزی منتقل شده که تخلفی فاحش از سوی دولت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم یادآور شد:برداشت بانک مرکزی از حساب بانک‌ها و تخلف یاد شده از سوی  ۱۰ نفر از نمایندگان  مورد انتقاد قرار گرفت که درخواست ماده ۲۳۳ را مطرح کردند.

لاهوتی اظهار داشت: ماده ۲۳۳ یعنی در صورت احراز تخلف دولت از سوی مجلس، نمایندگان می توانند طبق قانون، گزارش تخلف دولت را به قوه قضاییه ارسال کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یادآور شد: از آنجایی که مجلس آینده مکلف به ادامه روند مجلس گذشته نیست و به پایان عمر مجلس هشتم نزدیک می شویم و اجرای این قانون منوط به رای گیری در صحن علنی مجلس است، ‌نمایندگان با تعیین پیش شرط از پیگیری ماده ۲۳۳ صرف نظر کرده و از دولت خواستند به قانون تمکین کند

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×