اخبار نساجی

تشکیل کارگروه سه‌جانبه بیمه،بانک و بورس

 

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: کارگروهی متشکل از بخش بیمه، بانک و بورس برای استفاده از تجربیات و هم‌افزایی پتانسیل‌ها در کشور تشکیل شود.

سید محمدکریمی با بیان اینکه توسعه هر کشور مستلزم وجود سه ضلع بیمه، بانک و بازار سرمایه است گفت: بانک و بیمه بخش عمده تأمین مالی و همچنین بازار سرمایه برای رونق کسب و کار می‌تواند مؤثر باشد.

وی افزود: براساس سند چشم‌انداز کشور، برنامه پنجم توسعه، فرمان ۱۰ ماده‌ای رئیس‌جمهور و رویکرد جدید صنعت بیمه، برنامه تحول این صنعت در حال بررسی و ارزیابی است.

کریمی ادامه داد: با هدایت وزارت اقتصاد و هم‌افزایی نهادهای اقتصادی، شرایط آرامش و اعتمادبخشی را برای مردم فراهم خواهیم کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اگر بانک‌ها علاقمند به همکاری باشند، می‌توانیم شرایط را برای عرضه‌کنندگان و دریافت‌کنندگان تسهیلات جهت تضمین اعتبار فراهم نماییم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کریمی افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و توسعه بیمه‌های زندگی، کشاورزی و اعتباری را از جمله اولویت‌های صنعت بیمه دانست و ادامه داد: همچنین برداشتن محدودیت بیمه عمر از ۷۵ سالگی، برقراری بیمه مستمری و توسعه بیمه تکمیلی از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

وی گفت: همچنین بنا داریم از IT به طور کلی و جزئی تا سطوح شبکه توزیع خدمات بیمه در کشور استفاده نموده و با ارتباط با مؤسسات اقتصادی کشور از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی بیمه، رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در راستای ارزیابی رضایتمندی مشتریان را از اولویت‌های بیمه مرکزی عنوان کرد.

وی ادامه داد: خارج کردن ارزیابی خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای از دیگر اقدامات در حال بررسی است.

کریمی تصریح کرد: استفاده از تجربیات دنیا به ویژه در بیمه اتکایی و همچنین کمک به کشورها برای انتقال تجربیات بیمه‌ای ایران در شرایط تحریم می‌تواند در بستر این نمایشگاه حاصل شود.

وی در پایان پیشنهاد کرد: کارگروهی متشکل از بخش بیمه، بانک و بورس برای استفاده از تجربیات و هم‌افزایی پتانسیل‌ها در کشور تشکیل شود.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×