اخبار نساجی

تقاطع غیرهمسطح پردیس طی دو سال ساخته می‌شود

مدیر کل راه و ترابری استان تهران:
تقاطع غیرهمسطح پردیس طی دو سال ساخته می‌شود

تین نیوز: حداقل زمان پیش بینی شده برای اتمام تقاطع غیر همسطح پردیس ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است/فرخوان احداث تقاطع غیر همسطح پردیس انجام شده است و در هفته جاری پیمانکار آن مشخص می شود.

مدیر کل راه و ترابری استان تهران با بیان این که عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح پردیس در هفته جاری آغاز می شود، گفت: زمان پیش بینی شده برای اتمام این تقاطع حداقل ۲ سال است.

فریبرز واحدی افزود: فرخوان احداث تقاطع غیر همسطح پردیس انجام شده است و در هفته جاری پیمانکار آن مشخص می‌شود.

وی با اشار به هزینه برآورد شده برای ساخت این تقاطع گفت: برای این پروژه حداقل ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است که برای تقاطع حدود ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و با احداث رمپ و لوپ و راه‌های دسترسی برای فازهای ۸ و ۹ شهر جدید پردیس حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیازاست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر کل راه و ترابری استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی در آینده شاهد افزایش تراکم جمعیت در مناطق دره بهشت و شهر جدید پردیس خواهیم بود و این مناطق استقرار جمعیتی دارد شهر پردیس باید به آزادراه تهران متصل شود.

وی درباره زمان بهره‌برداری از این پروژه گفت: حداقل زمان پیش‌بینی شده برای اتمام تقاطع غیر همسطح پردیس ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است.

واحدی افزود: همچنین با اتصال راههای دسترسی فازهای ۸ و ۹ شهر جدید پردیس به جاده قدیم تهران – پردیس تاثیر بسیاری در کاهش زمان مسیر، کاهش میزان مصرف سوخت و کاهش تصادفات دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×