اخبار نساجی

تقلای گوگل برای جلب مجدد اعتماد کاربران

 

به دنبال نگرانی های گسترده کاربران خدمات مختلف گوگل به علت تغییر سیاست های حریم شخصی این شرکت مدیران گوگل به دنبال یافتن راهی برای جلب اعتماد مجدد آنها هستند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، به همین علت است که مدیران این شرکت مصاحبه ها و حضور رسانه ای خود را شدت بخشیده اند و به دنبال بهبود وجهه خود در نزد افکار عمومی هستند.

Vic Gundotra یکی از طراحان اصلی شبکه اجتماعی گوگل پلاس روز گذشته در جریان سخنرانی گفت: مت به هیچ وجه قصد نداریم اعتماد کاربرانمان را از دست بدهیم و اگر بخواهیم رفتاری شیطانی داشته باشیم کاربرانمان با یک کلیک گوگل را ترک خواهند کرد.

وی افزود: اگر کاربران به ما اعتماد نکنند ما به سرعت در رقابت با دیگران بازنده خواهیم شد. این ادعاها در شرایطی مطرح می شود که گوگل بی سروصدا در حال جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران است و همه داده های مربوط به استفاده کاربران از امکانات مختلف گوگل را برای پی بردن به عادات آنها جمع آوری می کند.

در همین حین برخی نهادهای حقوقی و مدنی و حتی اعضای کنگره آمریکا از رفتار مشکوک گوگل اظهار نگرانی کرده اند. Vic Gundotra این ادعاها را هم رد کرد و گفت گوگل هرگز اطلاعات کاربرانش را با دیگران به اشتراک نمی گذارد. مگر انکه خود آنها این اطلاعات را در دسترس قرار دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×