اخبار نساجی

جزئیات اعطای تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی در سال ۹۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جزئیات اعطای تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی در سال ۹۱ عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی جزئیات اعطای تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی در سال جاری و بر اساس قانون بودجه را تشریح و از تسهیل شرایط برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی خبر داد.

محمود دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۹۱ تصمیمات خوبی برای بخش صنعت و صادرات اخذ شده و با اصلاح قانون صندوق توسعه ملی اختیارات بیشتری به صندوق توسعه داده شده است.

وی افزود: درخصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی یکی از اقداماتی که صورت گرفته این است برای ارائه تسهیلات به صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی دیگر برنده شدن در مناقصات بین‌المللی ملاک نیست.

دودانگه افزود: با تصویب مجلس در سال جاری ، ۱۰ درصد از منابع صندوق به صورت تسهیلات ریالی در اختیار بخش کشاورزی و ۱۰ درصد از منابع صندوق به صورت ریالی در بخش صنعت به استثناء ساخت مسکن قرار می‌گیرد.

عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: با تصویب مجلس ۱۸ درصد از منابع صندوق در سال ۹۱ به شکل تسهیلات ارزی در اختیار پیمانکاران بخش خصوصی که در بخش بالادستی نفت فعالیت می‌کنند قرار می‌گیرد.

دودانگه گفت: مجلس تصویب کرده است که در سال ۹۱، پنج درصد تسهیلات ارزی برای خرید هواپیما و همچنین ۱۰ درصد از تسهیلات ارزی برای توسعه مترو کلان‌شهرها استفاده شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×