اخبار نساجیگالری ویدئو

استراتژی جدید شرکت آراز در زمینه صادرات محصولات (ویدیو)

میثم جواهری‌ پور مدیرعامل گروه صنعتی بازرگانی آراز

نوآوری و کیفیت در قطعات و تجهیزات نساجی با استراتژی جهانی

جولا (گروه صنعتی بازرگانی آراز) در حوزه ماشین‌آلات گردبافی و قطعات و تجهیزات فعالیت میکند. ما در حال حاضر صاحب برند تجاری “جولا” هستیم و تعدادی محصول با تکنولوژی بالا را تولید می‌کنیم که به کاهش ضایعات و بهبود مدیریت کارخانه‌ها کمک می‌کنند. این محصولات توسط مهندسین و متخصصین شرکت جولا طراحی شده‌اند.

برند جولا در حوزه قطعات و تجهیزات نساجی به عنوان یک برند جهانی شناخته می‌شود. با وجود مشکلات حاکم بر شرایط صادراتی کنونی کشورمان، ما استراتژی‌های جدیدی را در نظر گرفته‌ایم. به تازگی شرکت جدیدی در استانبول تأسیس کرده‌ایم تا بتوانیم فعالیت‌های صادراتی خود را بدون مشکلات تحریمی ادامه دهیم.

راهبرد صادراتی به بازارهای جهانی از آفریقا تا آسیا

با توجه به فعالیت صنعت نساجی هدف ما در کشورهای در حال توسعه مانند بازارهای آفریقا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و شرق آسیا است. حضور ما در نمایشگاه‌های بین‌المللی جزء استراتژی‌های ماست و ما سعی داریم در این پلتفرم‌ها به دنبال همکاری‌های جدید با شرکت‌های بین‌المللی باشیم.

ما امیدواریم که از نمایشگاه‌هایی که شرکت کرده‌ایم بهره‌مند شویم و از این محفل‌ها برای توسعه کسب و کارمان استفاده کنیم. ترکیه با سرمایه‌گذاری قوی خود در صنعت نساجی، به یکی از مقصدهای مهم صادراتی ما تبدیل شده است و ما از این استراتژیک بودن آن استفاده می‌کنیم.

حقیقت این است که من فکر می‌کنم این نمایشگاه، با توجه به استراتژی‌هایی که ترکیه برای صنعت نساجی خود تعریف کرده است، به پیشرفت خواهد پیوست. از این رو، ما انتخاب کشور ترکیه را به عنوان پایگاه صادراتی خود دانسته‌ایم. صنعت نساجی قدرتمند این کشور به عنوان یکی از دلایل اصلی این انتخاب ماست.

حضور فعالانه‌ی شما در این حوزه، به‌ویژه رسانه‌ها و افراد فعال در صنعت نساجی، برای ما امیدواری ایجاد می‌کند. ما همیشه از تلاش‌ها و مشاوره‌های آنان استقبال کرده‌ایم که باعث شده تا محصولات و دستگاه‌های ما به استانداردهای جهانی برسند. ما این پیشرفت را به صنعت نساجی کشورمان نسبت می‌دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×