اخبار فرش ماشینی

حال صنعت نساجی وخیم است / اراده حمایت از صنعت نساجی وجود ندارد

 

مظفر چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت نساجی در سطح استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که وضعیت صنعت نساجی روز به روز وخیم‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: باید گفت واردات محصولات نساجی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه با افزایشی ۳۰ درصدی روبه‌رو بوده است، همین اقدامات است که کمر صنعت نساجی داخلی را می‌شکند.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان تصریح کرد: بسیاری از واحدهای نساجی تعطیل شده‌اند و یا با ظرفیت‌های بسیار پایین کار می‌کنند که نشان از وخامت حال صنعت نساجی است.

وی با بیان اینکه مشکلات دامن‌گیر صنعت نساجی بسیار است عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از مسائلی است که به شدت با آن درگیر هستیم و همکاری مناسبی در راستای حل مشکلات مالیاتی نمی‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

چلمقانی اعلام کرد: اراده حمایت از صنعت نساجی وجود ندارد و همین موضوع باعث شده این صنعت روز به روز ضعیف‌تر شود.

وی تصریح کرد: کار به جایی رسیده که حتی کفن مردگان نیز از هند وارد می‌شود و صنعت نساجی حتی در این بخش هم در حال از دست دادن جایگاه خود است.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان اعلام کرد: بانک‌ها نیز همچنان به سیاست‌های منقبضانه و سختگیرانه خود ادامه می‌دهند و همین موضوع باعث بروز مشکلات بیشتری برای این صنعت شده است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×