اخبار نساجی

خسروتاج معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت شد

 

خسروتاج معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت شد

    با حکم محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتبی خسروتاج به عنوان قائم مقام وزیر در امور تجارت و معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

به گزارش مهر، با حکم محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت مجتبی خسروتاج به عنوان معاون بازرگانی داخلی و قائم مقام وزیر در امور تجارت خارجی منصوب شد. بر این اساس امروز خسروتاج در محل ساختمان معاونت بازرگانی داخلی واقع در میدان ولیعصر مستقر شده است.

متن کامل حکم نعمت زاده برای مجتبی خسروتاج به شرح زیر است:

“جناب آقای مجتبی خسروتاج

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

با توجه به سوابق علمی و تجربی جنابعالی در زمینه‌های بازرگانی داخلی و تجارت خارجی، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه بازرگانی داخلی و با حفظ سمت به عنوان قائم مقام وزیر در امور تجارت منصوب می گردید.

توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله از سوی شما را خواستارم.

محمدرضا نعمت زاده”

مجتبی خسروتاج در دولت هشتم، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و معاون بازرگانی خارجی محمد شریعتمداری، وزیر بازرگانی را به عهده داشته است. پیش از این حسن یونس سینکی از ابتدای دولت یازدهم، این سمت را به عهده داشت که بنا به دلایلی، از این سمت استعفا کرد. با پذیرش استعفای وی از سوی نعمت زاده، اکنون خسروتاج جایگزین وی شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×