گزارش نمایشگاه ها

دموتکس دبی یک قطب جهانی مهم برای صنعت کفپوش

دموتکس خاورمیانه، نمایشگاه تجارت جهانی پیشرو برای فرش و کفپوش، از ۴ تا ۶ اردیبهشت (۲۳ تا ۲۵ آوریل) در مرکز تجارت جهانی دبی به میزبانی Deutsche Messe AG برگزار می شود. این رویداد نشان‌دهنده گسترش Deutsche Messe در سطح جهانی است و مرحله جدیدی را برای DOMOTEX نشان می‌دهد که با شهرت دبی به‌عنوان مرکز اصلی نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی همسو می‌شود.

موقعیت استراتژیک دبی به عنوان پلی بین شرق و غرب، آن را به دروازه ای مهم برای تجارت جهانی تبدیل کرده است که حجم تجارت غیرنفتی قابل توجهی را به خود جذب کرده و به عنوان نقطه ملاقات شرکای بین المللی بزرگ عمل می کند.

محیط تجاری و پویا امارات متحده عربی با پشتیبانی عال و زیرساخت های پیشرفته، دموتکس خاورمیانه را رو به رشد قرار می دهد. با استفاده از اتصال گسترده و مکان های رویداد درجه یک در دبی، رشد و نوآوری در صنعت کفپوش را تشویق می کند. همچنین رهبری مناسب دبی در حمل و نقل، تجارت و گردشگری اهمیت استراتژیک این رویداد را بیشتر می کند.

دموتکس خاورمیانه قرار است در کنار همتایان خود در اروپا و آسیا به یک مرکز برجسته تبدیل شود و آخرین روندها و نوآوری ها را در بخش فرش و کفپوش به نمایش بگذارد.

سونیا ودل کاستلانو، مدیر جهانی دموتکس در Deutsche Messe AG، بر نقش محوری دبی در پاسخگویی به تقاضاها برای فرش‌ها و کفپوش‌های ممتاز در خاورمیانه تأکید می‌کند: «DOMOTEX خاورمیانه فرصتی منحصر به فرد برای ذینفعان صنعت فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه را بررسی کنند. و به توسعه بازار کمک می کند. محیط تجاری پویای دبی، آن را به مکان مناسبی برای این رویداد تبدیل می کند و اهمیت روزافزون منطقه را در صنعت جهانی کفپوش برجسته می کند.”

انتظار می رود این نمایشگاه باعث رشد بازار کفپوش و فرش خاورمیانه شود که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۱۴.۵۵ میلیارد دلار برسد. این مسیر بر گسترش سهم بازار منطقه و لزوم وجود یک پلت فرم نمایشگاهی مانند دموتکس خاورمیانه تأکید می کند.

انتخاب دبی به عنوان شهر میزبان، به دلیل جذابیت جهانی آن را به عنوان یک مرکز تجاری و گردشگری و تنوع و زیرساخت های کلاس جهانی شناخته شده آن، بسیار مناسب می باشد. این شهر به غرفه داران و بازدیدکنندگان دسترسی یکپارچه به این رویداد را تضمین می کند و موقعیت دبی و امارات متحده عربی را به عنوان بازیگران کلیدی در چشم انداز تجاری جهانی بیشتر مستحکم می کند.

دموتکس خاورمیانه مجموعه ای از برندها و غرفه داران بزرگ بین المللی از جمله Merinos، Oriental Weavers، Solomon Carpet و Al Abdullatif را به نمایش خواهد گذاشت که اهمیت جهانی برند DOMOTEX و نقش این رویداد در شکل دادن به آینده صنعت کفپوش را تایید می کند.

Parisa TadayonFard

Recent Posts

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

16 ساعت ago

گرجستان می تواند به قطب تجارت نساجی در منطقه تبدیل شود

گرجستان کشوری است که سابقه زیادی در صنعت نساجی و پوشاک دارد و در سالهای…

23 ساعت ago

افزایش تعداد شرکت های خارجی در نمایشگاه قازیان تپ

نمایشگاه فرش ماشینی قازیان تپ امسال با حضور تعداد بیشتری از شرکت های خارجی برگزار…

2 روز ago

مروری بر موفقیت های نمایشگاه دموتکس خاورمیانه ۲۰۲۴

دموتکس خاورمیانه 2024 به پایان رسید و با موفقیت بسیار زیاد و تأثیر ماندگار در…

2 روز ago

ITM 2024 و HIGHTEX 2024 در لیست حمایت‌های وزارت بازرگانی ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات نساجی ترکیه (ITM 2024) و نمایشگاه بین‌المللی منسوجات فنی (HIGHTEX 2024) در…

2 روز ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده روشن صنعت فرش(ویدیو)

شرکت فرش شاهکار درین کاشان شامل فرش های 700 شانه و 1200 شانه میباشد. نمایشگاه…

3 روز ago