گزارش نمایشگاه ها

دموتکس دبی یک قطب جهانی مهم برای صنعت کفپوش

دموتکس خاورمیانه، نمایشگاه تجارت جهانی پیشرو برای فرش و کفپوش، از ۴ تا ۶ اردیبهشت (۲۳ تا ۲۵ آوریل) در مرکز تجارت جهانی دبی به میزبانی Deutsche Messe AG برگزار می شود. این رویداد نشان‌دهنده گسترش Deutsche Messe در سطح جهانی است و مرحله جدیدی را برای DOMOTEX نشان می‌دهد که با شهرت دبی به‌عنوان مرکز اصلی نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی همسو می‌شود.

موقعیت استراتژیک دبی به عنوان پلی بین شرق و غرب، آن را به دروازه ای مهم برای تجارت جهانی تبدیل کرده است که حجم تجارت غیرنفتی قابل توجهی را به خود جذب کرده و به عنوان نقطه ملاقات شرکای بین المللی بزرگ عمل می کند.

محیط تجاری و پویا امارات متحده عربی با پشتیبانی عال و زیرساخت های پیشرفته، دموتکس خاورمیانه را رو به رشد قرار می دهد. با استفاده از اتصال گسترده و مکان های رویداد درجه یک در دبی، رشد و نوآوری در صنعت کفپوش را تشویق می کند. همچنین رهبری مناسب دبی در حمل و نقل، تجارت و گردشگری اهمیت استراتژیک این رویداد را بیشتر می کند.

دموتکس خاورمیانه قرار است در کنار همتایان خود در اروپا و آسیا به یک مرکز برجسته تبدیل شود و آخرین روندها و نوآوری ها را در بخش فرش و کفپوش به نمایش بگذارد.

سونیا ودل کاستلانو، مدیر جهانی دموتکس در Deutsche Messe AG، بر نقش محوری دبی در پاسخگویی به تقاضاها برای فرش‌ها و کفپوش‌های ممتاز در خاورمیانه تأکید می‌کند: «DOMOTEX خاورمیانه فرصتی منحصر به فرد برای ذینفعان صنعت فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه را بررسی کنند. و به توسعه بازار کمک می کند. محیط تجاری پویای دبی، آن را به مکان مناسبی برای این رویداد تبدیل می کند و اهمیت روزافزون منطقه را در صنعت جهانی کفپوش برجسته می کند.”

انتظار می رود این نمایشگاه باعث رشد بازار کفپوش و فرش خاورمیانه شود که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۱۴.۵۵ میلیارد دلار برسد. این مسیر بر گسترش سهم بازار منطقه و لزوم وجود یک پلت فرم نمایشگاهی مانند دموتکس خاورمیانه تأکید می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

انتخاب دبی به عنوان شهر میزبان، به دلیل جذابیت جهانی آن را به عنوان یک مرکز تجاری و گردشگری و تنوع و زیرساخت های کلاس جهانی شناخته شده آن، بسیار مناسب می باشد. این شهر به غرفه داران و بازدیدکنندگان دسترسی یکپارچه به این رویداد را تضمین می کند و موقعیت دبی و امارات متحده عربی را به عنوان بازیگران کلیدی در چشم انداز تجاری جهانی بیشتر مستحکم می کند.

دموتکس خاورمیانه مجموعه ای از برندها و غرفه داران بزرگ بین المللی از جمله Merinos، Oriental Weavers، Solomon Carpet و Al Abdullatif را به نمایش خواهد گذاشت که اهمیت جهانی برند DOMOTEX و نقش این رویداد در شکل دادن به آینده صنعت کفپوش را تایید می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×