اخبار نساجی

دومین جشنواره فروش فرش دستباف آغاز شد

 

دومین جشنواره فروش فرش دستباف آغاز شد

تهران- دومین جشنواره فروش فرش دستباف که از ۲۲ بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شده ، همزمان در تهران نیز به مدت یک ماه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جشنواره فروش فرش دستباف با هدف فراهم کردن فضایی مطمئن فکری برای تصمیم گیری مصرف کنندگان، تغییر درالگوی مصرف، گسترش فرهنگ استفاده ازفرش دستباف و جلب اعتماد نهایی مصرف کنندگان آغاز به کار کرده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این مورد افزود: برگزاری این جشنواره مطابق دستورالعملی است که از سوی مرکز ملی فرش ایران تهیه و در اختیار اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران قرار گرفته است.

مجتبی شیرقاضی‘ ادامه داد: در طول مدت برگزاری این جشنواره متقاضیان می توانند فرش دستباف را از فروشگاه های تعیین شده با تخفیف خریداری نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره به مشتری تضمین داده می شود که اگر به هر دلیلی از محصول خریداری شده ناراضی باشد فروشگاه موظف به رسیدگی به شکایات و جلب رضایت او است.

شیرقاضی افزود: یکصد فروشگاه استان تهران دراین جشنواره حضور خواهند داشت که درسطح شهر با پارچه نوشت هایی مورد تایید اتحادیه‌ مشخص شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×