اخبار نساجی

راهپیمایی و اجتماع کارگران مقابل فرمانداری قائم شهر

در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوقه انجام شد

قائم شهر-خبرنگارکیهان:
در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوقه، جمعی از کارگران نساجی مازندران ضمن راهپیمایی در خیابان های قائم شهر در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
کارگران کارخانه نساجی مازندران واقع در قائم شهر پس از راهپیمایی در خیابان های این شهرستان و تجمع در مقابل فرمانداری خواهان استیفای حق و حقوق شان از سوی کارفرما شدند.
این کارگران با در دست داشتن پارچه نوشته هایی که بر روی آنها مطالبی با این مضمون که مطالبات ۱۰ ماهه ما را پرداخت کنید، خطاب به مسئولان تاکید داشتند که اجرای طرح احیاء کارخانه نساجی مازندران، با تولید و عدم تولید محصولات در این کارخانه نباید دلیلی برای عدم پرداخت حقوق کارگران این کارخانه بشود.
در این میان علی پیرفلک فرماندار قائم شهر با اشاره به عنایت دولت و شخص رئیس جمهور به اجرای کامل احیا نساجی مازندران، پرداخت حق و حقوق کارگران این مجموعه صنفی را پس از واگذاری نساجی مازندران به سرمایه گذار کشور ترکیه برعهده کارفرما و سرمایه گذار خارجی دانست.
گفتنی است شرکت نساجی مازندران حدود ۱۰۰۰ نفر کارگر در شهرستان قائم شهر دارد که از سال ۸۸ به مدت ۶ ماه، در سال ۸۹ به مدت ۳ ماه و در سال ۹۰ به غیر از ماه جاری یک ماه و جمعا ۱۰ ماه حقوق و عیدی و پاداش از کارفرما طلب دارند.

روزنامه کیهان، شماره ۱۹۹۳۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×