اخبار فرش ماشینی

راه اندازی نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران و بیدگل

 

 

راه اندازی نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران وبیدگل نخستین بانک اطلاعات تصویری فرش ایران در آران وبیدگل راه‌اندازی شد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل در آیین رونمایی از این بانک اطلاعات گفت : در این بانک اطلاعاتی مشخصات کامل شرکت‌های تولید فرش در ایران و نوع محصولات آنان به آسانی در دسترس علاقه‌مندان است. حسین حاجی زاده افزود : در طراحی این بانک اطلاعاتی منفعت تولید کنندگان لحاظ شده و از طرف دیگر خرید فرش را برای مشتریان آسان‌تر کرده است. اسماعیلیان مدیر هیئت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نیز با اشاره به ویژگی‌های این بانک اطلاعات تصویری افزود: این بانک همچنین با هدف رسیدن و بازیابی جایگاه فرش ایران در بازارهای داخلی و بین‌المللی طراحی و ارائه شده است. شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تولید سالانه ۳۵میلیون متر مربع فرش ماشینی قطب تولید فرش ماشینی در کشور است. شهرستان آران و بیدگل دارای ۸۵۰ واحد صنعتی است و از این میان نزدیک به ۸۰۰واحد صنعتی سالانه ۴۵ میلیون مترمربع فرش ماشینی تولید می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×