اخبار نساجی

رتبه اعتباری یونان بازهم کاهش یافت

 

رتبه اعتباری یونان بازهم کاهش یافت

 

موسسه اعتبار سنجی فیچ بار دیگر رتبه اعتباری یونان را پایین تر از قبل اعلام کرده است. فیچ می گوید به دلیل تلنبار بدهی های یونانی ها و هم چنیین عدم بازپرداخت به موقع وامها از لحاظ تکنیکی اقتصاد یونان، اقتصاد در حال ورشکستگی برای این موسسات محسوب می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز سه شنبه (۲۸ فوریه/ ۹ اسفند) تصریح کرد: «قانون گذاران یونان در حال بررسی سیاست ها جددیی هستند تا کشور را برای اجرای قوانین جدیدی که اتحادیه اروپا در ازای وام ۱۳۰ میلیاردی از یونانی ها طلبکرده است، بر آورده کنند.»

به گفته این شبکه، این در حالی است که موسسه اعتبار سنجی فیچ بار دیگر رتبه اعتباری یونان را پایین تر از قبل اعلام کرده است. فیچ می گوید به دلیل تلنبار بدهی های یونانی ها و هم چنیین عدم بازپرداخت به موقع وام ها از لحاظ تکنیکی اقتصاد یونان، اقتصاد در حال ورشکستگی برای این موسسات محسوب می شود. در این باره تمام موسسات اعتبار سنجی هم نظرند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اما نگرانی دیگری که وجود دارد این است که آیا یونان بازهم نیازمند یک وام یا بسته مالی جدیدی خواهد بود؟ این مساله باعث شده تا سرمایه گذاری ها با سردر گمی انجام شوند و شاخصهای عمده بازار بورس یونان بیشترین کاهش در دو روز گذشته را تجربه کرده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×