اخبار نساجی

رتبه برترین برای غرفه مرکز ملی فرش ایران نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین

 

رتبه برترین برای غرفه مرکز ملی فرش ایران نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین

در مراسم انتخاب برترین های نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین، مرکزملی فرش ایران موفق به دریافت تندیس برگزارکننده برتر و ۵ غرفه دار ایرانی موفق به دریافت تندیس برترین ها شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران بنا بر گزارش رسیده از چین؛ امروز جمعه ، تاریخ ۲۲ ژوئن در ساعت ۱۶ به وقت محلی چین، نشستی با حضور کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین ، هند، نپال و پاکستان تشکیل شد.

دراین جلسه که معارفه ای بین تجار و بازرگانان و مقامات چینی بود ؛ در خصوص نمایشگاه فرش دستباف و اهمیت برپایی چنین نمایشگاهی برای مقامات چینی و توسعه استان مطرح شد.

معاون استاندار، معاون وزیر بازرگانی، رییس سازمان توسعه تجارت چین و سفیر پاکستان در چین از جمله مقامات حاضر در این جلسه بودند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر است که برای مراسم افتتاحیه مقامات ذکر شده به همراه استاندار استان چینگهای حضور داشتند..

امروز جمعه مصادف با دوم تیرماه ( ۲۲ ژوئن) معاون استاندار چینگهای به همراه خانواده و هیات همراه، به دعوت مرکز ملی فرش ایران از غرفه های ایران بازدید اختصاصی به عمل آوردند.

معاون استاندار چینگهای در این بازدید، در پاسخ به پرسش “ابراهیم عزیزی” معاون آموزش و تحقیقات مرکز ملی فرش ایران، در خصوص فرش ایران گفت:” من کارشناس فرش نیستم ولی از دیدن فرشهای ایرانی لذت می برم و اگر فرش چند کشور را در کنار هم قرار دهند فرش ایران را انتخاب می کنم.”

معاون استاندار چینگهای با توافق نظر با خانواده خویش که در این بازدید وی را همراهی می کردند، چند تابلو فرش از غرفه های ایرانی خریداری کرد.

در مراسم عصر جمعه که انتخاب برترین های نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین بود، ۵ غرفه دار ایرانی تندیس برترین ها را از آن خود کردند.مرکزملی فرش ایران نیز تندیس برگزارکننده برتر رادریافت کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×