اخبار فرش ماشینی

رفع ممنوعیت استقرار واحدهای تولیدی صنایع پوشاک فاقد هرگونه آلودگی در شعاع مجاز

 

رفع ممنوعیت استقرار واحدهای تولیدی صنایع پوشاک فاقد هرگونه آلودگی در شعاع مجاز

مدیرکل صنایع نساجی،‌ پوشاک و چرم وزارت صنعت، معدن و تجارت از تصویب مصوبه استثناء قرار دادن استقرار واحدهای تولیدی پوشاکی که فاقد هرگونه آلایندگی اند در محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، ۵۰ کیلومتری اصفهان و ۳۰ کیلومتری مراکز استانها خبرداد.

«مهدی اسلام پناه» با اعلام این خبر افزود: واحدهای تولیدی استثناء که فاقد هرگونه آلودگی اند عبارتند از واحدهای دوزندگی پوشاک، تولید پوشاک تریکو، گردبافی فاقد رنگرزی، اتیکت بافی و نواربافی فاقد رنگرزی، گلدوزی و سراجان، تولید لوازم سفر، کیف های دستی و محفظه‌های همانند و البسه چرمی و متفرعات آن که آلایندگی را برای محیط زیست به همراه نداشته و فاقد هر گونه مضرات هستند.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولیدات داخلی و واحدهای تولید کننده صنعت نساجی و پوشاک باهدف تحرک سازنده تولید داخل صورت گرفته است.

مهندس اسلام پناه تاکید کرد: در حال حاضر پیش نویس این مصوبه در کارگروه حمایت از تولید به تصویب رسیده و در حال گذرانیدن مراحل نهایی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرکل صنایع نساجی،‌ پوشاک و چرم وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین به دیگر مصوبه این کارگروه مبنی بر انتقال واحدهای تولیدی که در داخل شعاع مشغول به فعالیتند و باید به شهرکهای صنعتی منتقل شوند نیز اشاره کرد.

وی گفت: این واحدها طی سالیان متمادی در حال فعالیت بوده اند ولی به دلیل محدودیت در فضا اجازه اجرای طرح توسعه ای نداشتند که این موضوع نیز در قالب مصوبه دیگری در حال پیگیری و رسیدن به نتیجه نهایی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×