اخبار نساجی

رنج تولید از نبود نقدینگی؛ فاز دوم هدفمندی نباید تنش زا باشد

 

رنج تولید از نبود نقدینگی؛ فاز دوم هدفمندی نباید تنش زا باشد

 

باید دولت مدل مالی خود را برای نحوه تامین منابع قانون هدفمندی یارانه ها ارایه دهد نه اینکه هدفمندی را دچار اختلال کند.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان درخانه ملت با اشاره به آینده قانون هدفمندی یارانه ها اظهارداشت: در واقع هدفمندسازی یارانه ها یک قانونی دارد که باید بر اساس آن عملیاتی شود.

وی ادامه داد: فاز اول هدفمندسازی یارانه ها باید اصلاح و فازدوم هدفمندسازی به نحوی باشد که تنشی در جامعه اجاد شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، درباره چگونگی تامین منابع پولی هدفمندی نیز تصریح کرد: ‌ ممکن است دولت در تامین منابع مورد نیاز برای اجرای فاز بعدی هدفمندسازی یارانه ها مدلی داشته باشند که باید مدل مالی خود را برای نحوه تامین منابع مربوطه ارایه دهند نه اینکه هدفمندی را دچار اختلال کنند.

وی در این راستا ادامه داد:‌ پیشنهاد قالب دولت این است که دهک ها را دوباره بازنگری کنیم اما چون اطلاعات دقیقی از دامنه هر دهک درپرداخت ها وجود ندارد هرگونه تغییردرمیزان یارانه ها و دهک ها می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

این عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تاکید مجلس بر اجرای درست قانون هدفمند سازی یارانه ها است، افزود: تا زمانی که اطلاعات ازوضعیت اقتصادی دهک های درآمدی دقیق و کامل نشده است باید وضعیت موجود ادامه یابد چراکه حذف دهک‌ها می تواند جامعه را دچار نگرانی کند.

نماینده مردم اردکان درخانه ملت اشاره کرد: اگر دولت پیشنهادی برای اصلاح طرح هدفمندسازی یارانه ها دارد به مجلس ارایه دهد تا با اصلاح قانون در جهت اجرای صحیح آن، گام برداریم.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره سیاستهای حمایتی دولت یازدهم از تولید و صنعت، با بیان اینکه امروز رنج تولید ازنداشتن نقدینگی مناسب است افزود: ارایه تسهیلات و کمک به تامین نقدینگی مورد نیازبخش تولید، اصلاح تکنولوژی تولید و حضور در عرصه بازار بین المللی و برخی تخفیفات و معافیتها می تواند به کاهش قیمت تمام شده تولید کمک کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×