اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

رونق بخش فرش و کفپوش در نمایشگاه Heimtextil 2025 فرانکفورت

نمایشگاه نساجی Heimtextil 2025 که از ۱۴ تا ۱۷ ژانویه (۲۵ الی ۲۸ دی ۱۴۰۳) در فرانکفورت برگزار میشود، امسال نیز به عنوان یک رویداد مهم در صنعت فرش و کفپوش های نساجی جهانی جایگاه خود را تثبیت کرده است. با توجه به استقبال گسترده در سال های گذشته، بخش فرش و قالی نمایشگاه رشد چشمگیری داشته و غرفه های این بخش نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. این نمایشگاه برندهای برتر و محصولات جدیدی را برای فعالان و علاقه مندان به این صنعت به نمایش میگذارد.

بخش محصولات فرش در سال ۲۰۲۵ با افزایش کیفیت و کمیت همراه است. مدیر نمایشگاه، Bettina Bär، درباره این پیشرفت ها گفت: «ما از این سیگنال مثبت بازار بسیار خرسندیم. این روند نشان میدهد که صنعت فرش به یک پلتفرم قوی، بین المللی و مرکزی نیاز دارد و Heimtextil دقیقاً همین نقش را ایفا میکند.»

در سال ۲۰۲۵، نمایشگاه در تمامی سالن ها گسترش یافته و شامل طیف وسیعی از فرش های دستباف با کیفیت بالا در سالن ۵.۰ و فرش های ماشینی و فناوری های مرتبط در سالن ۵.۱ خواهد بود. برندهای معتبر بین المللی مانند ABC Italia، Angel Hali، فرش Bhadohi، Dream Home، Jaipur و Oriental Weavers Carpets از جمله شرکت هایی هستند که حضور خود را تأیید کردهاند.

همچنین، عرضه کنندگان مطرحی از کشورهای مختلف از جمله بلژیک، آلمان، ترکیه، هند، اسپانیا و مصر، در این رویداد شرکت خواهند داشت. بخش های جدیدی همچون Decoteam نیز فضایی برای نمایش قطعات منحصربه فرد و فرش های دستباف فراهم میکند.

یاسمین خمیس، رئیس گروه Oriental Weavers، به موفقیت حضور این شرکت در Heimtextil 2024 اشاره کرد و گفت: «این نمایشگاه بستری بینظیر برای معرفی نوآوری های ما و ارتباط با مخاطبان بین المللی است. ما با اشتیاق منتظر حضور در سال ۲۰۲۵ هستیم.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علاوه بر ارائه محصولات نوآورانه، Heimtextil 2025 شامل برنامه های محتوایی متنوعی نیز خواهد بود که شامل بحث های تخصصی، پانل های گفتگو و تورهای راهنما برای بازدیدکنندگان است. سالن ۵.۱ نیز با فضای مشترکی برای شرکت های مطرح بلژیکی به نمایش میگذارد و فرصت های شبکه سازی منحصربه فردی را برای شرکتکنندگان فراهم میکند.

این نمایشگاه بار دیگر به عنوان یک پلتفرم برجسته برای تبادل دانش و نمایش آخرین نوآوری ها در صنعت فرش و نساجی جهانی، نقش خود را تثبیت میکند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×