اخبار نساجی

سررسید مهر یک میلیون و ۱۷۵ تومان معامله شد

 

سررسید مهر یک میلیون و ۱۷۵ تومان معامله شد

 

افزایش جزیی قیمت سکه‌های آتی

در پایان معاملات سکه آتی تمام سررسید‌‌ها به تأثیر از قیمت سکه در بازار نقدی با افزایش جزیی در آخرین معاملات داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز هر قطعه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۱۰۳ هزار تومان و هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی ۳ هزار و ۳۲۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر همین اساسT هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با افزایش جزیی نسبت به آخرین نرخ هزار و ۲۲۴ دلار قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش فارس، قرارداد آتی سکه طلا تحویل تیرماه با ۱۸۴ قرارداد در آخرین قیمت با افزایش ۰.۵۵ درصد یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین قرارداد آتی سکه طلا تحویل مرداد و شهریورماه هر کدام به ترتیب در آخرین قیمت یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان و یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شدند.

در این میان آخرین سررسید معاملاتی بورس کالا مربوط به مهرماه نیز از این افزایش جزیی مستثنی نبوده و در آخرین قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان داد و ستد شد.

براساس این گزارش، مجموع قراردادهای معاملاتی نزدیک به ۶ هزار مورد بود و وجه تضمین مورد نیاز برای انجام معاملات سکه آتی نیز برای هر قرارداد معادل ۱۰ سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×