اخبار نساجی

سرنوشت مدیران بانکی رد صلاحیت شده

معاون نظارتی بانک مرکزی در مورد مدیران بانکی تایید صلاحیت نشده توضیح داد.

ابراهیم درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تایید صلاحیت مدیران بانکی به ماده ۹۶ تبصره چهار قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها ۹۱ مدیر بانکی را تایید یا رد صلاحیت کرده‌ایم.

وی در مورد امکان بررسی مجدد صلاحیت مدیران بانکی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده است، اظهار کرد: کسی که تجدید می‌آورد درس می‌خواند و دوباره امتحان می‌دهد. حال در مورد این آقایان شورای پول و اعتبار برای یک مدت محدودی محدودیت در نظر گرفته است. مثلا فرض کنید این مدت چهار سال است و این چهار سال که بگذرد ممکن است بعدا تایید صلاحیت شوند. این طور نیست که وقتی کسی رد صلاحیت شد تا ابد رد صلاحیت شده باشد، مگر اینکه مشکل سیاسی داشته باشد اما در مسائل اقتصادی ممکن است کسی آماده نباشد و برود خودش را آماده کند و پس از آمادگی مجدد مصاحبه شود.

وی تصریح کرد: البته نه این طور که امروز مصاحبه شود و هفته دیگر مجددا بیاید بلکه می‌تواند چند ماه دیگر خودش را که آماده کرد مراجعه کند تا یک سری سوالات را پاسخ دهد و خط مشی‌ها را رعایت کند تا صلاحیت او تایید شود.

به گزارش ایسنا، طبق آنچه بر روی سایت بانک مرکزی منتشر شده است،‌ علی انصاری، عضو هیات مدیره بانک تات، بهمن وکیلی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات و حیدر مستخدمین حسینی،‌ مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه از جمله مدیران بانکی هستند که نام آن‌ها در میان مدیران بانکی تایید صلاحیت شده به چشم نمی‌خورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×