اخبار نساجی

سمند میکروهیبرید وارد بازار شد

 

سمند میکروهیبرید وارد بازار شد

معاون مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو از عرضه سمند میکروهیبرید به بازار خبر داد.

نیما مصلح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ دستگاه سمند میکروهیبرید تولید و بخشی از آن روانه بازار شده است.

وی با بیان این که در انتظار دریافت بازخورد این خودرو از سطح بازار هستیم، خاطرنشان کرد: در خصوص قیمت سمند میکروهیبرید هنوز توافق نهایی صورت نگرفته، اما احتمالا قیمت این خودرو ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران تر از سمند معمولی خواهد بود.

مصلح در خصوص ویژگی های خودروهای میکروهیبرید گفت: خودروهای میکروهیبرید به سیستم توقف و استارت اتوماتیک مجهز هستند که برای کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو ادامه داد: در این سیستم به هنگام توقف خودرو، پس از مدت زمانی خاص، موتور خودرو به صورت خودکار خاموش می شود و پس از آن در صورت فشار دادن کلاچ، خودرو مجددا روشن می شود.

وی تصریح کرد: سمند میکروهیبرید اولین نوع از خودروهای میکروهیبرید در ایران است که در صورت مثبت بودن نتایج تولید آن، دیگر پروژه های مربوط به خودروهای هیبرید نیز پیگیری خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×