اخبار نساجی

سنای آمریکا طرح اعمال تحریم جدید علیه ایران را بررسی می‌کند

 

نمایندگان مجلس سنای آمریکا قصد دارند به زودی طرح جدیدی را مورد بررسی قرار دهند که شامل اعمال تحریم‌های جدید تجاری و اقتصادی ضد ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز طرح جدید سنای آمریکا برای اعمال تحریمهای جدید تجاری علیه ایران در لایحه بودجه دفاعی و نظامی امریکا گنجانده شده است .

بر اساس این گزارش، سنای امریکا قصد دارد با تصویب این طرح مبادلات تجاری ایران با کشورهای خارجی را کاهش دهد . در این طرح بخشهای انرژی ، کشتیرانی و فلزات شامل تحریمهای جدید خواهد بود .

پیش‌بینی می‌شود مذاکره و تصمیم‌گیری در خصوص این طرح جدید تا پایان امسال در سنای آمریکا انجام خواهد شد.

بر این اساس، روبرت منندز سناتور دموکرات و مارک کرک از حزب جمهوری خواه طراحان اصلی تحریمهای جدید بر ضد ایران هستند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس این طرح کلیه بانکهای خارجی طرف قرارداد با ایران و بخشهای صنعتی شامل کشتیرانی ، بنادر ، کشتی سازی و بخشهای مختلف انرژی شامل تحریمهای جدید خواهند بود .

منندز در این باره تاکید کرد، هدف اصلی ما افزایش فشارهای اقتصادی بر ایران و گسترش تحریمهای تجاری و اقتصادی به سایر بخشهایی است که در تحریمهای قبلی توجه چندانی به آنها نشده است .

یک مشاور ارشد سنا نیز تاکید کرد: با تصویب این طرح ایران دیگر قادر نخواهد بود، به جای صادرات گاز به ترکیه طلا دریافت کند .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×