اخبار نساجی

سه قفله کردن خزانه به معنای نابودی تولید نیمه فلج کشور است

 

یک کار‌شناس اقتصادی، سه قفله کردن خزانه بانکی، را موجب نابودی تولید نیمه فلج کشور دانست.

در واکنش به اظهارات اخیر برنامه ریزان اقتصادی مبنی بر اینکه باید سیاست انضباطی پولی در کشور حاکم شود، گفت: این موضوع حاصل سیاست شتابزده و متناقض چند سال گذشته مدیران کشور در یک مجموعه ناسازگار است.

به گفته اطهاری، وقتی یک مجموعه ناسازگار باشد، هیچگاه نمی‌توان واکنش‌های مثبتی را در آن مشاهده کرد و اقتصاد فعلی کشور در حال حاضر مبتلا به این موضوع است.

این کار‌شناس اقتصادی، مجموعه سیاستگذاری اقتصاد کشور را به یک بیمار تشبیه کرده و اضافه می‌کند: یک بیمار پس از چندین سال مداوای نامطلوب به دلیل پراکندگی مراجعه به پزشکان مختلف و تجویز‌های گوناگون، نه تنها معالجه نمی‌شود بلکه دچار تشدید بیماری خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر اقتصاد ما از تدبیر لازم از سوی مدیران ارشد آن برخوردار نیست و اقتصاد بیمار ما همان طور که گفته بودم در یک حالت نزار قرار دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی، سه قفله شدن خزانه بانکی باعث افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی و توسعه بازار‌های کاذب از جمله دلالی در بازار طلا، سکه، ارز و ساختمان می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×