گالری ویدئو

سازماندهی نمایشگاه دموتکس دبی در چهارماه یک موفقیت بزرگ بود (ویدیو)

خانم سونیا ودا کاستلانو مدیر جهانی نمایشگاه های دموتکس در گفتگویی با مجله نساجی کهن گفت: “ ما بسیار خوشحال و خرسند هستیم که توانستیم این نمایشگاه را در یک زمان بسیار کوتاه برگزار کنیم و‌به نوعی رکورد بزنیم.

انجام این پروژه در یک بازه زمانی سخت و در رقابتی که ما با آن مواجهیم بسیار غرور آفرین است. در نمایشگاه امسال ۱۶ کشور حضور دارند و ایران در این رویداد نقش پررنگی دارد. اغلب شرکت های حاضر از این نمایشگاه رضایت دارند و برای حضور در سالهای اینده اعلام امادگی کرده اند. این از دیدگاه ما یک داستان موفقیت واقعی است و خوشحالیم که دموتکس خاورمیانه مجددا به زادگاه خود یعنی دبی بازگشته است.”

ایشان در مورد جایگاه نمایشگاه های دموتکس در اقصی نقاط جهان گفت: “ ما به عنوان یک برگزارکننده نمایشگاه استراتژی و هدف گذاری مشخصی داریم و برای هر یک از نمایشگاه های دموتکس این خط مشی ها به درستی مشخص شده است.

دموتکس خاورمیانه همانطور که از نام آن پیداست با هدف جذب مخاطبین از منطقه خاورمیانه و کمک به شرکت های فرش و کفپوش برای ورود به بازار خاورمیانه طراحی شده است و قطعا مخاطبین و بازدیدکنندگانی که به هانوفر می آیند با دبی تفاوت هایی دارد و در هانوفر تعداد بازدید کنندگان اروپایی و آمریکایی و بین المللی بیشتر است. “

خانم سونیا در مورد آینده این نمایشگاه نیز گفت: “ ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در سالهای بعد با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و متراژ این نمایشگاه گروه های کالایی جدید به این رویداد اضافه کنیم و در بخش فرش دستباف و ماشینی شرکتهای بیشتری را جذب کنیم. ما برای نمایشگاه دموتکس دبی فقط سه یا چهار ماه زمان داشتیم و من کاملا اطمینان دارم که در سال اینده با داشتن زمان کافی قطعا به چنین موفقیتی دست پیدا خواهیم کرد. “

در اخر خانم سونیا دلایل مهمی را برای برنامه ریزی دموتکس دبی اعلام کرد:” مهمترین علت برای برگزاری مجدد نمایشگاه دموتکس دبی خواست و نیاز بازار بود که به ما منتقل شد و ما بدان پاسخ دادیم . در کنار این شرایط عالی زیرساختی دبی در حمل و نقل و پرواز و دپوی کالا و مسافر از اقصی نقاط جهان این شهر دارای یک اقتصاد نه تنها با ثبات بلکه همراه با رشد سالانه است. دبی یک هاب جهانی است و می تواند فعالان صنعت فرش و کفپوش را از سراسر جهان گرد هم آورد. همچنین در دبی و منطقه کشورهای منطقه پروژه های ساخت و ساز عظیمی وجود دارد که تا حداقل ۱۰ سال آینده نیروی محرکه اقتصادی منطقه خواهد بود و اگر می خواهید در فروش فرش و کفپوش به این پروژه ها سهمی داشته باشید باید در نمایشگاه دموتکس حضور یابید چرا که می توانید با مدیران خرید، طراحان، ارشیتکت ها و طراحان داخلی در منطقه ارتباط برقرار کنید.”

 

 

 

الهام حبیبی

Recent Posts

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

4 ساعت ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

4 ساعت ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

5 ساعت ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

23 ساعت ago

گرجستان می تواند به قطب تجارت نساجی در منطقه تبدیل شود

گرجستان کشوری است که سابقه زیادی در صنعت نساجی و پوشاک دارد و در سالهای…

1 روز ago

افزایش تعداد شرکت های خارجی در نمایشگاه قازیان تپ

نمایشگاه فرش ماشینی قازیان تپ امسال با حضور تعداد بیشتری از شرکت های خارجی برگزار…

2 روز ago