اخبار فرش ماشینی

حضور بیش از ۱۰۰ غرفه دار از سراسر جهان در دموتکس خاورمیانه

بیش از ۱۰۰ تولیید کننده ی این صنعت در حال آماده شدن برای ارائه طرح های کفپوش خود در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه هستند. این نمایشگاه سه روزه، که در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می‌شود، نگاهی اجمالی به آینده کفپوش‌ها، راه‌حل‌های یکپارچه، فناوری های جدید، و طرح‌های پایدار ارائه می‌کند.

با بیش از ۱۰۰ غرفه دار از سراسر جهان، دموتکس خاورمیانه که از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد، نوید یک نمایش خارق العاده و پیشرفته را می دهد. این نمایشگاه پیشرو که هفته‌ها زودتر از موعد مقرر رزرو شده است، بر نقش دبی به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ برای این صنعت تاکید می‌کند.

نسخه ۲۰۲۴ DOMOTEX خاورمیانه که توسط Deutsche Messe AG سازماندهی شده است، با هدف بازتعریف استانداردهای صنعت، تجربه ای همه جانبه در محیطی پویا و پر از آخرین روندها و نوآوری ها را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. با توجه به رشد قابل توجه بازار کفپوش و فرش خاورمیانه و رسیدن به ارزش تخمینی ۱۴.۵۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰، دموتکس خاورمیانه آماده است تا در این حوزه سرمایه گذاری کند.

پس از ۱۳ سال وقفه، بازگشت این پلت فرم پتانسیل عظیم صنعت کفپوش در سال های آینده را نشان می دهد. این صنعت در حال تلاش برای پذیرش شخصی‌سازی، عملکرد، پایداری و دیجیتالی‌سازی فرش و کفپوش است و در راستای این هدف رنگ‌های جسورانه، الگوهای پر جنب و جوش، بافت‌های خلاقانه، مجموعه‌های هنری و راه‌حل‌های تطبیقی را ارائه می‌دهد.

Sonia Wedell-Castellano، مدیر جهانی نمایشگاه دموتکس در Deutsche Messe AG، از واکنش مشتاقانه غرفه داران ابراز هیجان کرد و بر تغییر صنعت به سمت راه حل های نوآورانه متناسب با خواسته های مصرف کنندگان تاکید کرد.

خانم سونیا کاستلانو مدیر بین المللی نمایشگاه دموتکس هانوفر
خانم سونیا کاستلانو مدیر بین المللی نمایشگاه دموتکس

دموتکس خاورمیانه به عنوان یک کاتالیزور برای تغییرات مثبت در صنعت، تقویت گفتگو، همکاری و نوآوری عمل خواهد کرد. همکاری غول های این صنعت مانند شرکت های مرینوس، Oriental Weavers، فرش سلیمان و فرش آل عبداللطیف در دبی برای اولین بار نشان دهنده یک اتفاق مهم است و فرصت های منحصر به فردی را برای رشد منطقه ای ارائه می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علاوه بر برندهای معروف، در این نمایشگاه طیف متنوعی از محصولات، آخرین تکنولوژی و خدمات را در دسته های مختلف به نمایش گزاشته میشود. از شرکت کنندگان قابل توجه می توان به شرکت های فرش ابریشم عظیم زاده، الماس کویر، هریتیج، اورلیکن، زرتشت و رویال گلد اشاره کرد.

Caglar Kepekci، مدیر عامل برند مرینوس، با تاکید بر فرصتی برای نمایش مجموعه های منحصر به فرد متناسب با بازار خاورمیانه و تعامل با رهبران صنعت برای ارتقای برند خود و کمک به شور و نشاط صنعت، برای این رویداد ابراز امیدواری کرد.

Caglar Kepekci، مدیر عامل برند Merinos

بازدیدکنندگان می توانند منتظر یک نمایشگاه پیشرفته و بزرگ، سمینارهای متفاوت و کارگاه های آموزشی باشند که توسط کارشناسان این صنعت برگزار می شود و دموتکس خاورمیانه را به رویدادی مهم برای حرفه ای ها در صنعت کفپوش تبدیل می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×