تکنولوژی و ماشین آلاتگزارش نمایشگاه هاماشین آلات نساجی

شمارش معکوس برای نمایشگاه ITM 2024 آغاز شد

شمارش معکوس برای نماشیگاه ITM 2024، یک رویداد برتر برای رهبران فناوری نساجی در سراسر جهان، آغاز شده است. نمایشگاه امسال از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ خرداد ماه در نمایشگاه و مرکز کنگره Tüyap برنامه ریزی شده است.  ITM 2024 قرار است با غرفه داران متنوع، تعداد زیاد بازدیدکنندگان برجسته و حجم قابل توجهی از تجارت، رکوردها را بشکند.

با افزایش تقاضا، این نمایشگاه تعداد سالن های خود را از ۱۲ سالن به ۱۳ عدد افزایش یافته است و بیش از ۱۳۰۰ شرکت از ۷۰ کشور استقبال می کند. این گسترش در تعداد سالن ها به شرکت‌ ها اجازه می‌دهد تا آخرین نوآوری‌ های خود، از جمله فناوری‌های پیشرفته در دیجیتالی‌ سازی، هوش مصنوعی و اتوماسیون را که برای افزایش کارایی و پایداری در تولید طراحی شده‌اند، به نمایش بگذارند.

ITM 2024 بر پایداری تأکید می کند، که شامل ماشین آلات و تجهیزات ساخته شده از مواد پایدار، فرآیندهای انرژی کارآمد و راه حل های کاهش تولید زباله است. «بخش ویژه فناوری‌های جین» نوآوری‌های جین پایدار را مورد توجه قرار می‌دهد و به بازدیدکنندگان امکان توجه به آخرین پیشرفت‌ها در تولید جین را ارائه می‌دهد.

این رویداد وعده می دهد که مرکزی برای سرمایه گذاران جهانی باشد و بیش از ۷۰۰۰۰ بازدید کننده حرفه ای را از سراسر آسیا، آمریکای جنوبی، آفریقا و بالکان جذب کند. جلسات B2B ارتباطات تجاری جدید را تسهیل می کند و بخش جهانی ماشین آلات نساجی را تقویت می کند.

وزارت بازرگانی ترکیه نمایشگاه ITM 2024 را تبلیغ می‌کند و اطمینان می‌دهد که هیئت‌ های تجاری از کشورهایی مانند بنگلادش، هند و پاکستان در آن شرکت خواهند کرد که به افزایش بی‌ سابقه بازدیدکنندگان کمک می‌کند. موافقت نامه های ویزا با کشورهایی مانند اندونزی، ویتنام و مصر جذابیت نمایشگاه را بیشتر می کند و شرکت کنندگان بین المللی را آسان تر می کند.

ITM 2024 که در استانبول، یک موقعیت جغرافیایی کلیدی برگزار می شود، گزینه های حمل و نقل و اقامتی عالی را ارائه می دهد و آن را برای بازدیدکنندگان منطقه ای و بین المللی قابل دسترس می کند. نزدیکی به مراکز تجاری اصلی و امکانات رفاهی محلی، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای همه شرکت‌کنندگان تضمین می‌کند و ITM 2024 را به عنوان یک رویداد اساسی در صنعت نساجی تثبیت می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×