اخبار نساجی

شورای فرهنگ عمومی ۲۱ مرداد را به نام روز حمایت از صنایع کوچک مصوب کرد

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور ۲۱ مرداد ماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، قرار است به منظور تکریم و تجلیل از جایگاه تلاشگران عرصه صنایع کوچک و همچنین متولیان و دست اندرکاران حوزه ایجاد و توسعه زیر ساختهای صنعتی، در ۲۱ مرداد ماه سال جاری ˈهمایش پنجاه سال تلاش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایرانˈ با حضور رییس جمهور و برخی از مقامهای کشوری و لشکری برگزار شود.

معرفی و تبیین ظرفیت ها و دستاوردهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های تابعه، بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت های صنعتی و همچنین توسعه صنایع کوچک کشور با محوریت توجه به تولید صادرات گرا و ایجاد اشتغال پایدار، ترغیب تصمیم گیران کلان کشور به توجه بیشتر به نقش و جایگاه سازمانهای توسعه ای در برنامه ریزی های کلان کشور از جمله برنامه ششم توسعه از اهداف برپایی این همایش است .

همچنین زمینه سازی جهت هم راستایی سایر بخش های اقتصادی کشور با این سازمان به منظور توسعه صنایع کوچک و ترغیب بخش غیردولتی جهت سرمایه گذاری در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت های صنعتی، همچون ایجاد شهرک های صنعتی غیردولتی نیز از محورهای اصلی این همایش به شمار می رود.

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با دارا بودن ۳۱ شرکت استانی در توسعه صنعتی کشور طی ۵۰ سال گذشته تلاش داشته، بطوری که تا پایان سال گذشته ۷۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع ۹۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، به بهره برداری رسیدند.

قرار است، در همایش پنجاه سال تلاش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران علاوه بر معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جمعی از صنعتگران و سرمایه گذاران حوزه صنایع کوچک و صاحبان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی نیز حضور یابند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با هدف توسعه صنایع کوچک و بهبود وضع آن و کمک به سرمایه گذاران مربوطه ایجاد شده است و به تبع آن شرکتهای استانی به منظور ایجاد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط احداث شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×