اخبار نساجی

صادرات ۲ میلیارد دلاری آلمان به ایران در ۱۰ ماهه ۲۰۱۴

 

صادرات آلمان به ایران در ۱۰ ماهه ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۴ با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ میلیارد دلار رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ آمارهای پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و آلمان در ۱۰ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

مبادلات دو کشور در ماه‌های ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۱.۶۶۳ میلیارد یورو اعلام شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۲.۲۳۲ میلیارد یورو رسیده است.

صادرات آلمان به ایران در ۱۰ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۸ درصدی داشته و به ۲ میلیارد یورو رسیده است. آلمان در ۱۰ ماه نخست سال قبل ۱.۴۵ میلیارد یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

درحالی که صادرات آلمان به ایران در ماه‌های ژانویه تا اکتبر امسال رشد ۳۸ درصدی داشته است واردات آلمان از ایران در این مدت تنها با رشد ۹ درصدی مواجه شده است.

آلمان در ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال گذشته ۲۱۳ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۲۳۲ میلیون یورو افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش در دهمین ماه سال جاری میلادی ۲۳۲ میلیون یورو کالا از آلمان به ایران صادر و ۲۵ میلیون یورو کالا از ایران وارد شده است. صادرات آلمان به ایران در این مدت نسبت به ماه قبل رشد ۱۴ درصدی و واردات از ایران نسبت به ماه قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×