گزارش نمایشگاه ها

حضور صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا در نمایشگاه COLOMBIATEX 2024

در نمایشگاه سال آینده  کلمبیاتکس که از ۲۳ تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ در مدلین برگزار می شود، سازندگان ماشین آلات نساجی ایتالیایی در محوطه مشترک سازماندهی شده توسط آژانس تجارت ایتالیا و ACIMIT، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا حضور خواهند داشت.

۲۳ شرکت در غرفه ایتالیا حضور خواهند داشت. در این میان، شرکت های عضو ACIMIT عبارتند از: Btsr Color Service، Danti، Fadis، Flainox، Isotex، Itema، Kairos Engineering، Lgl، Lonati، Mcs، Monti-Mac، Nexia، Orox، Ratti، Reggiani Macchine، Salvadè، Santoni، Srs. , Stalam, Tecnorama, Ugolini.

صنعت نساجی و پوشاک کلمبیا در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در نتیجه واردات ماشین آلات نساجی نیز افزایش یافته است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۳ واردات کلمبیا به ۵۸ میلیون یورو برسد. بر اساس داده های گردآوری شده توسط ACIMIT، برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۷، رشد واردات کشور به طور متوسط سالانه ۲.۲ درصد پیش بینی می شود.

ایتالیا مدت هاست که نوعی شریک برای شرکت های نساجی کلمبیایی بوده است که با یکدیگر در به روز رسانی و پیشرفت در فرآیند تولید, سرمایه گذاری کرده اند. صادرات ایتالیا به کلمبیا در سال ۲۰۲۲ از ۱۸ میلیون یورو فراتر رفت (۵۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل). در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳، صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به کلمبیا به ۹ میلیون یورو رسید.

مارکو سالواده، رئیس ACIMIT، می‌گوید: «حضور مداوم شرکت‌های ایتالیایی در نمایشگاه کلمبیاتکس، نشان دهنده این است که چگونه بخش ما به منسوجات کلمبیایی در مسیر رشد کیفی کمک کرده است.

سالواد در پایان می گوید :ما متعهد به ایجاد فرصت هایی برای ملاقات بین تولیدکنندگان ایتالیایی و شرکت های نساجی کلمبیا هستیم و این کار را بارها انجام داده ایم و ماموریت های تجاری مختلفی را در ایتالیا با هم کاری آژانس تجارت خارجی ایتالیا سازماندهی کرده ایم.

Parisa TadayonFard

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده روشن صنعت فرش(ویدیو)

شرکت فرش شاهکار درین کاشان شامل فرش های 700 شانه و 1200 شانه میباشد. نمایشگاه…

7 ساعت ago

رویای بافتنی‌های زنانه در قالیبافی ایرانی

من سمیه صالحی عضو هیات علمی دانشگاه اراک و پژوهشگر و طراح فرش ساکن منطقه…

15 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس دبی: رونق صنعت کفپوش در خاورمیانه(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی با پتانسیل خوبی بعد از چندسال دوباره برگزار شد. در این نمایشگاه…

2 روز ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: جایگاه برجسته فرش دستباف ایرانی در دبـی(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از سال ها در شهر دبی برگزار شد. در نمایشگاه امسال…

2 روز ago

آغاز دوباره نمایشگاه دموتکس دبی با حضور فراگیر شرکت‌های ایرانی (ویدیو)

10 دوره در نمایشگاه های دموتکس آلمان، ترکیه و دبی حضور داشتیم. اکثریت شرکت کننده…

3 روز ago

مصاحبه با آقای سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، در طول نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

در گفتگوی اختصاصی مجله کهن با سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، که در…

3 روز ago