اخبار نساجی

عده ای تلاش می کنند تا ساختار سیستم بانکی کشور اصلاح نشود

 

عده ای تلاش می کنند تا ساختار سیستم بانکی کشور اصلاح نشود

تهران- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر زمان وزارت اقتصاد تلاش می کند تا ساختار بانکی را اصلاح کند،عده ای با فضاسازی تلاش می کنند تا مانع از اصلاح سیستم بانکی کشور شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس امروز

(سه شنبه) با حضور ‘سید شمس الدین حسینی’ وزیر امور اقتصادی و دارایی، ‘مهدی غضنفری’ وزیر صنعت، معدن و تجارت،

و ‘محمود بهمنی’ رییس کل بانک مرکزی در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این نشست مشترک که به منظور بررسی مسایل اقتصادی کشور برگزار شد، مسوولان اقتصادی دولت ضمن ارایه گزارشی به سوال اعضای این کمیسیون ها پاسخ دادند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی دراین نشست مشترک درمورد وصول مطالبات معوقه بانکی اظهارداشت: این وزارتخانه بارها در مجلس هشتم با کمیسیون اقتصادی در این زمینه جلسه داشت، در آن زمان برخی ها بر این عقیده بودند که عدم وصول برخی معوقات بانکی به ساختار سیستم بانکی باز می گردد.

حسینی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی همواره تلاش کرده است، ساختار سیستم بانکی را اصلاح کند اما برخی افراد با فضا سازی تلاش می کنند مانع از تسریع اصلاح ساختار سیستم بانکی شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تحریم ها بر روی سیستم بانکی و صنعت ایران است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخشی دیگر از سخنان خود از رییس کمیسیون اصل نود مجلس خواست تا درمورد صنعت خودرو سازی کارگروه مشترکی متشکل از وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت و اقتصاد تشکیل دهد تا مسایل مربوط به خودرو و اقداماتی که وزارت صنعت و معدن در بحث حمایت از تولید داخلی انجام می دهد، مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی همچنین درمورد پرداخت نشدن مالیات توسط برخی افراد در کشور، گفت: هدف از اخذ مالیات استفاده برای مسایل عمومی کشور است در حالی که عده ای از پرداخت آن خودداری می کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×