اخبار نساجی

عرصه تولید پوشاک نیازمند تحول جدی

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده مهمترین عوامل بدپوششی امروز جامعه را عدم تولید و توزیع پوشاک مناسب عنوان کرد و گفت: نوع پوشش در هر جامعه ای تابع عرضه کالای پوششی در آن جامعه است.
منیره نوبخت اظهار کرد: یکی از بخش هایی که در مورد آن کوتاهی شده مسئله تولید و توزیع پوشاک مناسبی است که عفاف را در جامعه ایران توسعه دهد.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که درجوامع غربی برای ترویج فرهنگ برهنگی و لاابالیگری قانون وضع می کنند و با جدیت آن را دنبال می کنند ما در جمهوری اسلامی ایران کار شایسته ای برای توسعه عفاف و حجاب انجام نداده ایم.
نوبخت ابراز تاسف کرد و گفت: ما عرضه تولید را به دست کسانی سپرده ایم که می خواستند این بخش را با هدف توسعه بدحجابی اداره کنند، که اگر ما در عرصه تولید پوشاک تحول ایجاد کنیم قطعاً تغییرات چشمگیری را در بهبود وضع حجاب در جامعه شاهد خواهیم بود.
وی در مورد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع گسترش عفاف و حجاب گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص سیاست های کلی را وضع کرده است، حال این وظیفه مجلس شورای اسلامی است که این سیاست های کلی را به قانون تبدیل کند که به نظر می رسد مجلس در دوره های مختلف در این ناحیه کم کاری کرده است.
نوبخت افزود: بحث گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید در برنامه پنج ساله توسعه و بودجه های سالانه بطور جدی وارد شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×