اخبار نساجی

عسگراولادی فراری شد

 

عسگراولادی که سال‌ها با نام «امید چینگ» در لیورپول و منچستر شناخته می‌شده، اینک با نام «امید عسگراولادی» از سوی پلیس تحت تعقیب است.

به گزارش  بی باک به نقل از جام نیوز، وب سایت خود نویس (khodnevis) در تاریخ یکشنبه ۲۱خرداد (June 10) نوشت: پلیس لندن فردی را به عنوان «امید عسگر اولادی» تحت تعقیب قرار داده است. بسیاری نام «امید عسگراولادی» را نشنیده‌اند، اما “امید”، سال‌ها در انگلستان با نام خانوادگی «چنگ» فعالیت می‌کرده. پلیس منچستر در به در دنبال این متهم فراری است.

این گزارش در ادامه مدعی شد: یک منبع به خودنویس گفته است امید عسگراولادی که از خویشاوندان بسیار نزدیک اسدالله و حبیب‌الله عسگراولادی است، اینک در تهران به سر می‌برد… وی که سال‌ها با نام «امید چینگ» در لیورپول و منچستر شناخته می‌شد، اینک با نام «امید عسگراولادی» از سوی پلیس تحت تعقیب است.

براساس این گزارش، امید عسگراولادی در انگلیس فعالیت های اقتصادی داشته و به جرم کلاه‌برداری تحت تعقیب قرار گرفته است.
این وب سایت افزود: امید با گذاشتن وثیقه از زندان موقتا آزاد شد اما بدون اطلاع دادن به پلیس و صاحب خانه‌، آپارتمان خود را ترک کرده و متواری شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×