اخبار نساجیگالری ویدئو

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پارچه و صنایع وابسته در شهر آفتاب (ویدیو)

آقای علی طلوعی- مدیر عامل شرکت نمایشگاهی نبراس

نمایشگاه بین المللی تخصصی پارچه و صنایع وابسته  فرصتی برای شرکت‌ها و فعالان برجسته این حوزه است تا جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه با هدف تقویت تعاملات بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های داخلی در صنعت پارچه و صنایع وابسته برگزار می‌شود در حاشیه این نمایشگاه به گفتگو با آقای علی طلوعی مدیر عامل شرکت نمایشگاهی نبراس برگزار کننده این نمایشگاه پرداختیم که شما را دیدن این گفتگوی جذاب دعوت می کنم.

این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با حضور ۷۲ شرکت داخلی و نماینده‌های شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، ترکیه و کره جنوبی برگزارشد.

پارچه به عنوان یک حلقه مفقوده بوده و به عنوان یک بخشی است که کمتر به آن توجه میشود و با پیشنهادی که دادیم و همکاری و حمایت اداره کل نساجی وزارت سمت، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط یعنی انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران، اتحادیه طاقه فروشان و بنکداران تهران در حوزه پارچه این نمایشگاه برنامه ریزی شد و به اجرا رسید.

هیئت های خارجی از کشورهای افغانستان روسیه و عراق دعوت کردیم که در این نمایشگاه حضور داشته باشند و تمام تلاشمان این است که شرکت های تولیدی کشور را حمایت کنیم تا در بازارهای صادراتی رشد کنند.

امیدواریم با حمایت و همکاری شهر آفتاب و جناب آقای دکتر تقدس نژاد مدیر عامل محترم شهر آفتاب بتوانیم در تقویم پنج ساله این نمایشگاه را ثبت کنیم و آن را به سطح نمایشگاه های بین المللی برسانیم. با توجه به تبلیغاتی که در حوزه نمایشگاهی در سطح دنیا انجام میشود به عنوان یک مرجع برای حضور شرکت های خارجی در حوزه تخصصی پارچه و صنایع وابسته این نمایشگاه را بشناسند و در دوره های بعد حضور داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×