اخبار نساجی

فراخوان ایمیدرو درباره جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی

ایمیدرو در دومین دوره برگزاری، از شرکت های معدنی و صنایع معدنی برای اهدای جایزه ملی بهره وری در ماه تیر ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش مهر، حسین پاکدامن با بیان این مطلب و با اشاره به این که توجه به بهره وری و تلاش در جهت ارتقای آن، از جمله مهمترین راهکارهای توانمند سازی بخش معدن و صنایع معدنی است، گفت: ایمیدرو در پی برگزاری موفقیت آمیز یک دوره فرآیند ارزیابی بهره وری در سطح معدن و صنایع معدنی، در نظر دارد در سال ۹۲ نیز فرآیند ثبت نام، ارزیابی و اهدای جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی را برگزار کند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایمیدرو، افزود: این سازمان در قالب فرآیند ارزیابی بهره وری، خدماتی شامل برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات همیاری (مشاوره) و همچنین، ارزیابی و پیشنهاد پروژه های بهبود و خدمات بهینه کاوی (برگزاری تورهای تعالی و ارائه گزارش های بهینه کاوی) به شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی را ارائه می کند.

وی با دعوت از سازمان ها و شرکت های فعال در بخش معدن و صنایع معدنی برای شرکت در ثبت نام جایزه بهره وری، گفت: همایش بهره وری و تقدیر از شرکت های حاضر در فرآیند یاد شده، در بهمن ۹۲ برگزار خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×