اخبار فرش ماشینی

فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ: لاکچری‌ ترین انتخاب

اگر به دنبال زیبا کردن فضای خانه یا محل کار خود هستید، هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک فرش ماشینی باکیفیت و لاکچری، تأثیرگذار باشد. در میان انواع فرش ماشینی، فرش‌های دستباف گونه و ابریشم ماشینی را می‌توان لاکچری‌ترین نوع فرش ماشینی دانست. فرش ابریشم گونه ماشینی شباهت بی‌نظیری به فرش دستباف دارد و در میان برندهای مختلف تولیدکننده فرش ابریشم ماشینی، فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ بهترین انتخاب برای شماست.

این فرش با کیفیت بالا، طراحی‌های منحصر به فرد و جزئیات دقیق، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران دکوراسیون داخلی پیدا کند. جهت مشاهده فرش های ۱۷۰۰ شانه شاهرخ شما را به مشاهده فرش لاکچری دعوت می نمایم.

شرکت فرش ماشینی شاهرخ با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع فرش‌های ماشینی باکیفیت، همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

ویژگی فرش ۱۷۰۰ شانه چیست؟

فرش ۱۷۰۰ شانه با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های پیشرفته بافته می‌شود. تراکم بالای آن باعث می‌شود که این فرش دارای بافتی بسیار ظریف و مقاوم باشد. استفاده از نخ ظریف مودال، که ظاهری بسیار شبیه ابریشم دارد، به درخشندگی و ظرافت این فرش افزوده است.

طراحی‌های فرش ۱۷۰۰ شانه از جدیدترین و شیک‌ترین نقشه‌های سنتی فرش دستباف و تلفیقی الهام گرفته شده است. این فرش‌ها با طرح‌های کلاسیک و مدرن، تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند و به هر دکوراسیونی زیبایی خاصی می‌بخشند.

استفاده از الیاف با کیفیت ویسکوز در تولید این فرش‌ها، نرمی و لطافت خاصی به آنها بخشیده است. این ویژگی باعث می‌شود که هر قدم روی این فرش‌ها، حس لذت‌بخشی را به شما منتقل کند.

فرش‌های ۱۷۰۰ شانه شاهرخ علاوه بر زیبایی، دارای مقاومت بالایی نیز هستند. این فرش‌ها در برابر سایش و ضربه مقاومت خوبی دارند و برای مدت طولانی می‌توانند زیبایی اولیه خود را حفظ کنند.

تفاوت فرش ۱۵۰۰ شانه با فرش ماشینی ۱۷۰۰ شانه

تفاوت فرش ۱۵۰۰ شانه با ۱۷۰۰ شانه در تعداد گره‌های طولی و عرضی آن است. در هر ده سانتیمتر عرض فرش ۱۵۰۰ شانه، ۱۵۰ گره و در هر ده سانتیمتر عرض از فرش ۱۷۰۰ شانه، تعداد ۱۷۰ گره داریم. از طرفی با بالا رفتن شانه هر فرش، تراکم طولی آن نیز افزایش می‌یابد و تعداد گره‌های طولی بیشتر می‌شود.

افزایش گره‌های فرش در طول و عرض نشان دهنده ظرافت و ریزبافت بودن فرش است. در نتیجه فرش ۱۷۰۰ شانه از فرش ۱۵۰۰ شانه به مراتب ظریف‌تر و ریزبافت‌تر است.

پس هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بالاتر رود، ظرافت آن فرش بیشتر و فرش فشرده‌تر است. در فرش‌های با تراکم و شانه بالا، نوع نخ نیز متفاوت است و از نخ با کیفیت‌تر و ظریف‌تری استفاده می‌شود. بافت فرش ۱۵۰۰ شانه عموما با نخ آکریلیک ظریف و فرش ۱۷۰۰ شانه با نخ مودال است. در نتیجه فرش ۱۷۰۰ شانه به درخشندگی و ظرافت فرش ابریشم است.

یکی دیگر از تفاوت‌های فرش ۱۵۰۰ شانه با فرش ۱۷۰۰ شانه در قیمت آن است. فرش ۱۷۰۰ شانه به دلیل ظرافت و نوع نخ مصرفی آن، قیمت بالاتری دارد.

پس اگر به دنبال فرشی ظریف و لاکچری هستید که بسیار مشابه فرش دستباف است، فرش ۱۷۰۰ شانه انتخاب مناسبی است. استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های پیشرفته در تولید فرش‌ها، باعث شده تا محصولات شاهرخ از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار گیرند.

خرید فرش ۱۷۰۰ شانه با قیمت کارخانه

برای خرید فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ، با قیمت کارخانه با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید یا فرم خرید عمده فرش را پر نمایید. توصیه می‌کنیم با بازدید از سایت از کاتالوگ‌های جدید فرش شاهرخ دیدن کنید، جایی که بهترین و جدیدترین مدل‌های فرش ۱۷۰۰ شانه را با قیمت‌های مناسب و شرایط ویژه ارائه می‌دهد.

خرید فرش ۱۷۰۰ شانه شاهرخ به معنای سرمایه‌گذاری در کیفیت و زیبایی است. این فرش‌ها نه تنها دکوراسیون داخلی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند، بلکه با دوام بالای خود، سال‌ها همراه شما خواهند بود.

Parisa TadayonFard

Recent Posts

انعقاد ۱۸۰ قرارداد صنعتی میان دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر با صنایع

انعقاد ۱۸۰ قرارداد صنعتی توسط دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف تقویت همکاری…

5 ساعت ago

رونق بخش فرش و کفپوش در نمایشگاه Heimtextil 2025 فرانکفورت

نمایشگاه نساجی Heimtextil 2025 که از 14 تا 17 ژانویه (25 الی 28 دی 1403)…

1 روز ago

Fabtex Georgia: یک نمایشگاه نساجی امیدوارکننده در منطقه قفقاز

با افتخار اعلام می‌کنیم که نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی «فاب تکس گرجستان 2024» با موفقیت…

1 روز ago

تأثیر تکاملی هوش مصنوعی بر صنعت نساجی

نویسنده: خانم راحیلا پروانه وار هوش مصنوعی (AI)با پردازش داده های عظیم، الگوهای منحصر به…

5 روز ago

انقلاب دیجیتال در صنعت فرش ایران: نقش واقعیت افزوده در بازاریابی و فروش

مقدمه فرش ایرانی، گنجینه‌ای از هنر و فرهنگ ایران زمین، قدمتی چند هزار ساله دارد.…

1 هفته ago