Categories: اخبار نساجی

فرماندهی تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان یکی شد

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت کل تنظیم بازار و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به عهده داشته باشد.

اگرچه محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت هنوز معاونان جدید خود برای سکانداری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران را انتخاب نکرده است، اما در عمل با حکم جدیدی که برای حسن یونس سینکی، فرد معتمد خود در معاونت بازرگانی داخلی زده، مسئولیت سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران را که بخش هایی حساس در این وزارتخانه به شمار می روند، به سینکی سپرده است.

در این میان زمزمه های کاهش معاونت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و حتی انتزاع بخشهایی این وزارتخانه به وزارت جهادکشاورزی نیز به گوش می رسد که البته نعمت زاده، به طور شفاف در مورد آنها اظهارنظر نکرده و تنها به این جمله بسنده کرده است که اگر لازم باشد، تغییر و تحولات بیشتری را در معاونت‌های زیرمجموعه وزارتخانه تحت مسئولیت خود خواهد داد.

در متن حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حسن یونس سینکی معاون بازرگانی داخلی آمده است: “با توجه به ابلاغیه شماره ۶۰/۱۴۰۱۳۷ مورخ ۹۲/۶/۱۸ و انتصاب جنابعالی به سمت معاون توسعه بازرگانی داخلی نظر به اهمیت و حساسیت نظام بازرگانی داخلی کشور به ویژه از حیث استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی موجود برای امر تنظیم، کنترل و نظارت بر بازار داخلی کالا و خدمات مربوط و هماهنگ سازی شرکتها و موسسات وابسته که در انجام فرآیندهای نظام بازرگانی داخلی کالا ذیربط هستند، به جنابعالی اختیار داده می شود نسبت به هماهنگی و اعمال نظارت و هدایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جهت نیل به اهداف و اجرای سیاستها خط مشی ها و برنامه ریزی های موضوعی و تکلیفی اقدام نمایید.

بدیهی است مدیران عامل و هیات مدیره های سازمان ها و شرکت های مذکور موظفند هماهنگی و همکاری لازم را با جنابعالی معمول دارند. امید است با عنایت به خداوند متعال در انجام هرچه بهتر وظایف محوله و تامین رضایت مردم موفق باشید.”

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: جایگاه برجسته فرش دستباف ایرانی در دبـی(ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از سال ها در شهر دبی برگزار شد. در نمایشگاه امسال…

9 ساعت ago

آغاز دوباره نمایشگاه دموتکس دبی با حضور فراگیر شرکت‌های ایرانی (ویدیو)

10 دوره در نمایشگاه های دموتکس آلمان، ترکیه و دبی حضور داشتیم. اکثریت شرکت کننده…

14 ساعت ago

مصاحبه با آقای سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، در طول نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

در گفتگوی اختصاصی مجله کهن با سام فروتنی، مدیر اجرایی شرکت فرش فارکو، که در…

16 ساعت ago

فرش عظیم زاده: جلوه ای از هنر و خلاقیت در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این…

1 روز ago

فرش ایرانی؛ قدرتمند اما نیازمند بازاریابی هدفمند (ویدیو)

معرفی کوتاه از شرکت بزرگ فرش قنبری نیا من امیر قنبری نیا پسر حاج محمود…

2 روز ago

بازگشت ایران به صحنه بین المللی در نمایشگاه دموتکس دبی (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با یک وقفه 14 ساله دوباره برگزار شد و براساس در خواست…

3 روز ago