اخبار نساجی

فروشگاه‌های مجازی غیرمجاز فیلتر می‌شوند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
فروشگاه‌های مجازی غیرمجاز فیلتر می‌شوند

فروشگاه‌های مجازی غیرمجاز فیلتر می‌شوند معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: فروشگاه‌های مجازی غیر مجاز فیلتر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدصادق مفتح پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: اصلاح نظام توزیع ۱۰ پروژه اجرایی داشت که در ۷ پروژه شاهد اجرای صد در صدی هستیم و در برخی پروژه‌ها نظیر راه‌اندازی سیستم ساماندهی تنظیم بازار و همچنین ساماندهی مراکز باراندازی کشور موفقیت چندانی نداشته‌ایم و در خصوص توسعه تجارت الکترونیک نیز اقداماتی در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تجارت الکترونیک گفت: طرح امضای الکترونیک قطعی شده است و برای ساماندهی فروشگاه‌های الکترونیک اتحادیه آن تشکیل شده است.

وی گفت: در اولین رخداد منطقه‌ای تجارت الکترونیک توانایی‌های بالقوه و بالفعل کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مفتح گفت: به زودی کلیه کالاهای غیرفله‌ای کشور تحت پوشش طرح شبنم قرار می‌گیرند و از اول خرداد ماه گروه دوم کالاهایی که باید طرح شبنم را رعایت کنند اعلام می‌شوند.

همچنین در این نشست خبری زرگر دبیر اولین همایش تجارت الکترونیک گفت: آشنایی با استانداردهای جهانی و همچنین تبادل اسناد فنی در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین محمودی یکی از کارشناسان توسعه تجارت الکترونیک در این نشست خبری گفت: فروشگاه‌های مجازی باید لگوی اعتماد دریافت کنند که لگوی اعتماد بر اساس هویت و همچنین کیفیت ارائه خدمات و خدمات پس از فروش به ۵ ستاره دسته‌بندی می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی که با شرکت پست انجام داده‌ایم فروشگاه‌هایی که لگوی اعتماد را از ما دریافت نکنند نمی‌توانند کالاهای خود را عرضه کنند.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته برای افزایش امنیت در این حوزه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×