اخبار نساجی

فعال بخش خصوصی:تصمیمات غیر کارشناسی دولت پیشین،تولید را متوقف کرد

 

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن وکشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت : برخی تصمیمات غیرکارشناسی دولت قبل بخش تولید کشور را متوقف کرد.

به گزارش ایرنا، ˈسید محمدرضا سیدنبویˈ یکشنبه درنشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی چهارمحال وبختیاری ومسئولان دولت درشهرکرد اظهار داشت: بخش صنعت و تولید در کشور طی چندسال اخیر با مشکلات عدیده ای روبه رو شد.

وی یکی ازمشکلات صنایع را بهره بالای تسهیلات بانکی عنوان کرد وگفت: بهره بانکی با نرخ بین ۲۲ تا ۲۸ درصد، توجیهی برای کار و تولید ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سیدنبوی ادامه داد: دولت تسهیلات ویژه ای در اختیار بانک ها قرار دهد تا برای رونق تولید به صنعتگران پرداخت شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری اظهار داشت : از مجموع معوقات بانکی تنها ۱۵ درصد آنها مربوط به بخش تولید است.

سید نبوی گفت: مالیات بر ارزش افزوده، عوارض مختلف و برخی مشکلات تامین اجتماعی باعث توقف فعالیت های تولیدی در کشور شده است.

به گفته وی، تمامی زیرساخت های تولید در چهارمحال و بختیاری مهیاست ولی از آنها استفاده بهینه نمی شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست هم اندیشی جمعی از صنعتگران چهارمحال و بختیاری تامین شدن نقدینگی، سرمایه در گردش، ارائه تسیهلات بانکی با بهره مناسب، ساماندهی مالیات و بیمه را از مهم ترین خواسته های خود عنوان کرده و رسیدگی و بررسی آن در سفر استانی رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری را خواستار شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×