اخبار نساجی

قیمت بنزین در آمریکا ۱۸ سنت افزایش یافت

 

قیمت بنزین در آمریکا ۱۸ سنت افزایش یافت

بررسی های انجام شده در سرتاسر آمریکا حاکی از آن است که میانگین قیمت بنزین در آمریکا طی دو هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت نفت و نگرانی راجع به تنش های موجود در خاورمیانه ۱۸ سنت در هر گالن افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس بررسی صورت گرفته از جایگاههای عرضه سوخت در سرتاسر آمریکا، میانگین قیمت هر گالن بنزین در این کشور در روزهای گذشته به ۳ دلار و ۶۹ سنت رسید.

این در حالیست که در بررسی قبلی نیز قیمت بنزین در آمریکا در دو هفته منتهی به ۱۰ فوریه تقریبا ۱۲ سنت در هر گالن افزایش یافته بود.

تریلبی لاندبرگ مسئول انجام این بررسی در یک مصاحبه گفت: نگرانی درباره اختلال در عرضه نفت از سوی خاورمیانه باعث بروز آشفتگی و سردرگمی شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: نگرانی ها بیشتر درباره ایران و هشدار این کشور در زمینه بستن تنگه هرمز در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران است.

لاندبرگ گفت: در دو هفته گذشته قیمت نفت وست تگزاس با ۱۱ دلار و ۱۰ سنت افزایش در هر بشکه به ۱۰۹ دلار و ۷۷ سنت در روز جمعه رسید.

مسئول انجام این بررسی افزود: هرچه نگرانی ها درباره خاورمیانه بیشتر شود قیمت نفت مجددا جهش خواهد داشت و قیمت بنزین نیز بیشتر خواهد شد.

لاندبرگ گفت: در هر صورت قیمت بنزین در آمریکا در هفته های آتی دست کم چند سنت در هر گالن افزایش خواهد یافت.

در این میان قیمت بنزین در ایالت سن دیگو آمریکا با ۴ دلار و ۲۴ سنت در هر گالن بالاتر از نقاط دیگر و در ایالت دنور با سه دلار و هفت سنت در هر بشکه پایین تر از همه جا بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×