اخبار نساجی

کرباسیان: ایمیدرو جایگاه والایی در توسعه اقتصاد کشور دارد

 

کرباسیان: ایمیدرو جایگاه والایی در توسعه اقتصاد کشور دارد

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، جایگاه والایی در توسعه اقتصاد کشور دارد.

به گزارش مهر، مهدی کرباسیان در جمع مدیران ارشد ایمیدرو با بیان این مطلب اظهار داشت: سابقه ایمیدرو در گذشته به عنوان وزارت معادن و فلزات، حاکی از شان و منزلت ویژه این سازمان در همه جهات به ویژه حوزه اقتصاد است و باید نقش عظیم این سازمان در توسعه اقتصادی را باور داشته باشیم.

وی افزود: معادن و نفت، دو موهبت خدادادی است که بهره برداری از این منابع، باید در مسیر سازندگی کشور و تامین معیشت مردم انجام شود.

کرباسیان با بیان اینکه کشور و دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است، تصریح کرد: باید در چارچوب قانون و مقررات، مسیرهای متنوعی را برای تامین منابع مالی طرح های توسعه ای در پیش گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: از جمله این روش ها، استفاده از منابع بخش خصوصی و غیر دولتی با حفظ منافع دولت و مردم و همچنین، جذب سرمایه های خارجی است.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه بخش معدن و صنایع معدنی، از پتانسیل رشد و نیز مزایای نسبی و مطلق مختلف جهت توسعه برخوردار است، گفت: از جمله این پتانسیل ها، وجود نیروی انسانی مجرب و کار آزموده است که در این میان، توجه به سلامت محیط کار برای تلاش خالصانه کارکنان و ایجاد هم افزایی، به دور از تخریب همدیگر ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به صرف زمان قابل توجه کارکنان در محیط کار، حفظ کرامت انسانی و رعایت شئونات اخلاقی و انسانی در قبال یکدیگر، ایجاد محیط با نشاط و شاداب، فراهم سازی زمینه برای ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده بدون اشاره به نام افراد، از دیگر ضرورت ها برای ارتقای انگیزه شغلی محسوب می شود.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه نوع نگاه به مقوله کار تلاش خالصانه برای رضای خدا، نقش اساسی در موفقیت و پیشرفت دارد، گفت: تلاش همزمان برای پیشرفت کشور و نیز بهر برداری صحیح از منابع ملی، حسنه و ثواب توامان را به دنبال دارد و موجب توفیق و برکت در زندگی افراد خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×