اخبار نساجیگالری ویدئوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه اصفهان: رشدی پایدار با افزایش ۴۰ درصـدی مـشارکـت کـنندگـان جدیـد (ویدیو)

مجید قربانی مدیرعامل شرکت روشا رخداد

آقای مجید قربانی مدیر عامل شرکت روشا رخداد مجری و برگزارکننده نمایشگاه‌ها در مصاحبه با مجله کهن فرمودند: شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت نساجی بعد از ۱۵ دوره که  این نمایشگاه هر دو سال یکبار برگزار می‌شد به دلیل استقبال خوب در دوره‌های گذشته و بهتر شدن هر ساله آن، امسال برای اولین بار سالیانه برگزار شد.

سوابق نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان

سوابق نمایشگاه نساجی اصفهان به اولین دوره صنعت نساجی که جزو اولین نمایشگاه‌های استان اصفهان بوده است برمیگردد و به دلیل دو سالانه بودن تا پانزدهمین دوره آن که تقریباً یک بازه زمانی ۲۶ ساله است در تمام این ادوار شاهد رشد این نمایشگاه بودیم و این مسئله نشان دهنده سطح کیفی این نمایشگاه است.

صنعت نساجی رو به رشد و پویا بوده است و ما توانستیم برای نمایشگاه فضایی حدود ۶۳۰۰ متر به شرکت کنندگان اختصاص دهیم که از اقصی نقاط ایران مانند استان‌های خراسان جنوبی، البرز، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی و استان اصفهان در این نمایشگاه شرکت کردند.

در این دوره نمایشگاه با وجود مشکلات روابط بین المللی توانستیم چهار غرفه دار مستقیم از کشورهای چین، ترکیه و نماینده‌هایی از شرکت‌های ایتالیا و کره داشته باشیم و این مسئله میتواند به بهبود روابط بین المللی و سطح کیفی نمایشگاه کمک کند.

نقاط ضعف صنعت نساجی ایران

یکی مشکلات صنعت نساجی عدم مدیریت در برگزاری نمایشگاه تخصصی در سطح کشور و فواصل زمانی است که با برنامه‌ریزی و مدیریت درست صنعتگران میتوانند به خوبی نمایشگاه را برگزار کنند. در سطح کشور نمایشگاه های نساجی تهران، اصفهان، یزد، خراسان و چند استان دیگر در زمینه صنعت نساجی برگزار میشوند و این مسئله باید از نظر زمان بندی مدیریت شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آماری که در نمایشگاه امسال به دست آمده است، ۴۰ درصد غرفه داران و شرکت کنندگان بیشتر از دوره های قبلی بودند و این موضوع نشان دهنده رشد سطح نمایشگاه صنعت نساجی در استان اصفهان و اعتماد صنعتگران به این نمایشگاه است. امیدواریم این نمایشگاه در سال های آینده ادامه داشته باشد و بتوانیم آن را در سطح بین الملل برگزار کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×