اخبار فرش ماشینی

سالانه ۹ میلیون مترمربع پارچه در کارخانجات نساجی آستان قدس رضوی تولید می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سالانه 9 میلیون مترمربع پارچه در کارخانجات نساجی آستان قدس رضوی تولید می شود

سالانه ۹ میلیون مترمربع پارچه در بخش بافندگی کارخانجات ریسندگی و بافندگی این شرکت تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

عباس ابویی مهریزی، مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی آستان قدس رضوی افزود: با تکمیل مرحله نخست پروژه توسعه بافندگی این شرکت، امسال تولیدات این بخش ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت.

وی بیان کرد: ظرفیت تولید در بخش ریسندگی این شرکت قبل از توسعه ۴۲۰۰ تن نخ در سال بود که با اجرای طرح توسعه، ظرفیت تولید در این بخش به ۵۲۰۰ تن نخ در سال خواهد رسید.

وی اظهار داشت: این کارخانه در اجرای طرحهای توسعه، ظرفیت ریسندگی خود را به میزان ۳۰ درصد افزایش داده و در توسعه بخش های رنگرزی و بافندگی نیز اقدام به خریداری دستگاه های جدید کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت نخریسی و نساجی آستان قدس رضوی گفت: این شرکت در سال ۱۳۱۶ با سرمایه شش میلیون ریال و با هدف توسعه صنعت نساجی در خراسان به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۸۳ در جهت طرح توسعه و افزایش ظرفیت کارخانه از مشهد به نیشابور منتقل شد.

ابویی افزود: از سال ۸۸ تاکنون به منظور افزایش ظرفیت تولید، ۶۴ دستگاه ماشین آلات بافندگی نصب و چندین سالن جدید در این کارخانه راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: محصولات شرکت نخریسی و نساجی آستان قدس رضوی در قالب سیستم الیاف کوتاه پنبه ای و مخلوط با الیاف مصنوعی در خط رینگ و ماشین اپن اند(open end) تولید می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×