اخبار نساجی

مشکلات واقعی تولید شناسایی می شود

 

مشکلات واقعی تولید شناسایی می شود

آمارهای سال گذشته نشان می دهد که درصد ناچیزی از بنگاه ها و واحدهای تولیدی در معرض آسیب قرار دارند.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال جدید آماری از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در اختیار نداریم اما آمارهای سال گذشته بیانگر در معرض آسیب قرار داشتن بخش ناچیزی از بنگاه های اقتصادی کشور است.

وی گفت: برای شناسایی ظرفیت های خالی و واقعی واحدهای تولیدی در وزارتخانه یک سامانه ای طراحی شده است که با تکمیل گزارشات آن می توان میزان ظرفیت خالی و ظرفیت مورد استفاده بنگاه های اقتصادی را اعلام کرد.

غضنفری افزود: در حال حاضر مشغول بررسی مشکلات بنگاه ها و واحدهای تولیدی قبل از هدفمندی یارانه ها و افزایش نرخ ارز هستیم تا بتوانیم برای رفع آنها چاره اندیشی داشته باشیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آمادگی بخش تولید برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: در قانون بودجه سال جاری برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها بودجه ۱۹۰ هزار میلیارد ریالی مصوب شده است که چنانچه این بودجه به بخش تولید تزریق شود قطعا آنها از آمادگی بیشتری برای اجرای فاز دوم این قانون برخوردار خواهند بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×