هدف شرکت الیاف شیوا ارائه انواع محصولات متفاوت و متنوع به بازار است (ویدیو)

شرکت شیوا در زمینه تولید الیاف پلی استر فعالیت میکند. بیشترین آمار صادرات متعلق به کمپانی شیوا میباشد و جزو اولین تولید کنندگان در این زمینه هستند. صادرات شرکت شیوا به کشورهای روسیه، بلغارستان، ارمنستان، اسپانیا و کشوره های اروپایی دیگر است.

برند شیوا یک برند شناخته شده است و تنوع محصولات باعث گستردگی مارکت این شرکت است، به تازگی خطوطی به تولید این شرکت اضافه شده است که موجب تنوع در محصولات این شرکت شده است. به زودی محصولاتی به ایران ارائه میشود که تا به الان در بازار وجود نداشته است.

در ادامه به مصاحبه و گفت و گو اختصاصی با جناب مهندس شاکری مدیر فروش شرکت شیوا در نمایشگاه Hometex 2024 میپردازیم.

  • درباره محصولات و کشور های هدف شرکت شیوا توضیح دهید.

شرکت ما در صنف نساجی تولید کننده الیاف پلی استر هالو در انواع مختلف، الیاف سالید، الیاف میکرو و الیاف لوملز هستیم. میتوان گفت که شرکت ما جزو اولین ها در منطقه هست و بیشترین میزان صادرات به کمپانی شیوا تعلق دارد. کشورهایی که به آن ها صادرات داریم و با آن ها همکاری میکنیم شامل کشور های مختلف مثل روسیه، گرجستان، بلغارستان، ارمنستان، اسپانیا و یک سری کشورهای اروپایی می باشد.

  • درباره محصولات تولیدی جدید شرکت شیوا توضیح دهید.

برند شیوا یه برند معتبر و جا افتاده می باشد و ما در راستای کیفیت و افزایش تنوع محصول تلاش زیادی میکنیم به همین علت طیف محصولات تولیدی شرکت ما روز به روز در حال گسترش می باشد. مثلاً ما به تازگی خطوطی را به خط تولیدمان اضافه کردیم که برای تولید الیاف خاصی مثل الیاف هایژنیک است که این الیاف شامل الیاف ای اس فایور می باشد و در تولید قسمت هایی از محصول شامل پوشک، نوار بهداشتی، دستمال های تنظیف و … به کار می رود. افزودن این قسمت به خط تولید شرکت شیوا بسیار کار مثبتی بود زیرا این مواد کاملاً وارداتی هستند و به هیچ وجه از ایران یا کشورهای اطراف تأمین نمیشدند اما شرکت ما توانست که دستگاه های مخصوص برای تولید این محصولات را وارد کند و دیگر نیازی به واردات آن نداشته باشیم. در همین راستا شرکت شیوا میتواند به زودی به تولید گسترده این محصولات دست پیدا کند و بازار رقابت را از کشور هایی مثل چین،کره و …  بگیرد.

  • نظر شما درباره نمایشگاه Homtex 2024 چیست و نمایشگاه را چگونه ارزیابی میکنید.

نمایشگاه امسال برای شرکت ما خوب بود و ما توانستیم به اهدافی که داشتیم برسیم. هدف ما پیدا کردن یک سری بازار هدف در یک سری از شهررهای کشور ترکیه بودیم که توانستیم در نمایشگاه امسال بازرگانانی از این شهر ها را ملاقات کنیم و حتی با یک سری از آن ها قرارداد ببندیم.  اما نکته ای که باید به آن توجه شود برنامه ریزی برای نمایشگاه است و پیش از شرکت در نمایشگاه ها شرکت ها باید هدف خود، راه های رساندن محصول با قیمت رقابتی به مشتری ها، کشور های هدف و … را بدانند تا بتواند از نمایشگاه استفاده حداکثری را ببرند.

برای مثال تیم آرندی ما مدام در حال بررسی این است که چه محصولاتی در کشور خودامن نیاز هست و چه محصولاتی برای صادرات به چه کشور هایی مناسب است و  آیا اصلاً امکان رقابت از لحاظ قیمت در آن کشورها هست یاخیر. به همین علت شرکت شیوا همیشه در حال تحقیق و به روز رسانی خود می باشد تا بتواند بهترین کیفیت و بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

الهام حبیبی

Recent Posts

پیشرفت نمایشگاه اصفهان و افزایش شرکت‌کنندگان و نقاط قوت پس از تهران (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان: تجربه و پتانسیل رونق صنعت نساجی نمایشگاه امسال بسیار خوب بود و نسبت…

6 ساعت ago

پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران

از تأسیس تا پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران یکی از قدیمی…

1 روز ago

استراتژی جدید شرکت آراز در زمینه صادرات محصولات (ویدیو)

نوآوری و کیفیت در قطعات و تجهیزات نساجی با استراتژی جهانی جولا (گروه صنعتی بازرگانی…

1 روز ago

پیشگامی فرافن هوا در معرفی تکنولوژی‌های نوین هوای فشرده (ویدیو)

شرکت فرافن هوا با هدف معرفی تکنولوژی‌های نوین در صنعت هوای فشرده امسال دو تکنولوژی…

1 روز ago

توسعه صنعت نساجی در ایران: از حضور بین‌المللی تا چالش‌های جدید (ویدیو)

شرکت پلاستو ماسوره کار همیشه در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشته است، و امسال نیز برای…

2 روز ago

نمایشگاه اصفهان: تحولات، چالش‌ها و راهکارها (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان: یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای صنعت نساجی کشور نمایشگاه اصفهان، یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای…

3 روز ago